loading...
همیار پلاس
تبلیغات
تیربارچی بازدید : 1176 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (0)


تاریخ ایران و اسلام پر است از آدم‌هایی که گونه‌های مختلفی از زندگی را تجربه کرده‌اند. از «حر ابن ریاحی» و «زهیر ابن قیس» در کربلا، «سنایی» و «غزالی» در ادبیات و فلسفه ، «فضیل عیاض» و «رسول ترک» و « شیخ جعفر مجتهدی» در عرفان گرفته تا «مصطفی چمران» و «مرتضی آوینی» و …

 در این دوران؛ نیز بسیاری از هم روزگاران‌مان که از ایشان غافلیم.

حال باید پرسید که چرا نیمه‌ای از زندگی آوینی را پنهان کرده‌اند با وجودی که این نیمه پنهان پر است از درس آموزی و تجربه‌اندوزی برای نسل های جدید.

متن کامل در ادامه مطلب

تیربارچی بازدید : 758 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.

تیربارچی بازدید : 793 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

به گزارش عمارفیلم مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ساعت 18:45 روز جمعه 19 دی ماه 1393 همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) در سینما فلسطین تهران برگزار شد.

مراسم با قرائت آیاتی از سوره «محمد(ص)» توسط وحید جلیلی آغاز شد. پس از قرائت قرآن سرود ملی پخش و سپس کلیپی از سرود «محمد» که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه جماران و در محضر امام خمینی(ره) اجرا شده بود پخش گردید.


متن کامل و تصاویر در ادامه مطلب

تیربارچی بازدید : 808 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)
american-islam-infographic

در مکتب فکری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) نه تنها آن اسلامی که به قدرت های استکباری ضرر نمی رساند و در مواقعی با توجیهات اسلامی به نفع استکبار نیز قدم بردارد و حتی مورد حمایت مالی و تبلیغاتی استکبار جهانی قرار گیرد، بلکه هرچه بر خلاف اسلام ناب محمدی صورت پذیرد، مصداق اسلام آمریکایی است.

از منظر امام خمینی (رحمه الله) تجدد و تحجر به‌مثابه دو مانع در فهم اسلام ناب عمل می‌کنند. قرائتی از اسلام که متأثر از این دو زمینه‌ی اجتماعی ارائه می‌شود، اسلام تجدد و اسلام تحجر خواهد بود.

کلید واژه هایی که بارها توسط ایشان و بعدها توسط آیت الله خامنه ای (حفظه الله) برای هشدار نسبت به تحریف و زاویه گرفتن از اسلام ناب بیان شد اما به مرور به صورت نوعی شعارهای تبلیغاتی برای عموم تلقی شد. با توجه به بروز بیش از پیش نمونه های بیرونی «اسلام آمریکایی» در جهان امروز ، مرور مجدد این تعاریف در قالب اینفوگرافیک حاضر میتواند در تشخیص راه و رهروان این مکتب کارگشا باشد.

دانلود با کیفیت اصلی.

تیربارچی بازدید : 708 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

آیت الله سیستانی، مرجع عالیقدر شیعی در عراق، به سوالی درمورد انتشار گسترده اخبار و تصاویری مبنی بر حضور، ژنرال قاسمی سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران در عراق و نبرد جرف الصخر و الانبار واکنش نشان داد.


وبسایت خبری عراقی «هرمس پرس» مدعی شد که آیت الله سیستانی ضمن دفاع از حاج قاسم سلیمانی، حضور او را در عراق شرعی و مشروع دانست و آن را مطابق با جهاد کفایی عنوان کرد. در پاسخ این مرجع عالیقدر آمده است که انگیزi حضور قاسم سلیمانی، دفاع از اماکن مقدس در پاسخ به ندای مرجعیت است.

آیت الله سیستانی تاکید کرد که بین حضور در عراق به خاطر تامین منافع نظامی و اقتصادی و حضور به خاطر دفاع از اماکن مقدس تفاوت وجود دارد.

این درحالیست که پیش از این این مرجع عالیقدر مخالفت خود را با حضور نیروهای ائتلاف در عراق اعلام کرده بود.


سلامتی علما اسلام و پیروزی رزمندگلن اسلام صلوات

تیربارچی بازدید : 1104 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

در یکی از این جلسات آقای جرج جرداق، نویسنده‌ ‌مسیحی، خدمت مقام معظم رهبری رسیدند. از آنجا که ایشان نمی‌توانست سوار هواپیما بشود ساحل به ساحل و مرز به مرز از لبنان به عشق دیدن مقام معظم رهبری به تهران آمده بود.

در جریان ملاقات ایشان به زبان عربی با آیت‌الله خامنه‌ای صحبت می‌کرد و آقا هم که به زبان عربی تسلط کامل دارند به زبان عربی با همدیگر صحبت می‌کردند. آقای جرج جرداق خدمت آقا گزارش می‌داد که من کتابی راجع به امام علی (ع) نوشته‌ام و همچنین درخواست صله از مقام معظم رهبری کرد.
آقا فرمودند: «به تهران خیلی خوش آمدید. امیدوارم که سفر بر شما خوش بگذرد. از شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد، اصفهان، شیراز و جاهای دیگر حتماً دیدن فرمایید و من به عنوان یک فرزند امیرالمؤمنین از شما تشکر می‌کنم. شما بر من منت گذاشتید و مطالبه‌ ‌صله کردید. صله‌ ‌شما بسیار بزرگ است ولی به یک شرط؛ شرط آن این است که کارتان را تمام کنید «الاحسان بالاتمام.» تکمیل کار شما این است که کتابی درباره‌ ‌حضرت زینب، دختر امیرالمؤمنین بنویسید. من قول می‌دهم اگر شما این کتاب را بنویسید خداوند علیّ اعلی صله‌ ‌بزرگی به شما خواهد داد.»

آقای جرج جرداق با این سخنان رهبر معظم انقلاب تشکر و خداحافظی کرد. من ایشان را تا دم در بدرقه کردم. در همین اثنا آقای جرج جرداق به من گفت: «این سیدّنا القائد بشّرنی بالاسلام.» و سه بار این حرف را تکرار کرد. یعنی رهبر معظم، من را به اسلام بشارت دادند.
گفتم: «ایشان به شما چه گفتند که شما را به اسلام بشارت دادند. گفت: «همین که فرمودند کتابی درباره‌ ‌حضرت زینب بنویس، خداوند علی اعلی به شما صله‌ ‌بزرگی خواهد داد، این بشارتی بود به اسلام. یعنی این که اگر من کتابی درباره‌ ‌آن بزرگوار بنویسم توفیق اسلام پیدا خواهیم کرد و مسلمان از دنیا خواهیم رفت.»

حجت الاسلام موسوی کاشانی – رمز عبور

تیربارچی بازدید : 1088 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

در پی پخش عزاداری‌های پرشور مردم دارالعباده یزد از شبکه‌های سراسری سیما، رهبر معظم انقلاب،حضرت امام خامنه ای این حرکت شورآفرین و شایسته را مورد تفقد و عنایت قرار دادند.

دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد که ایشان پس از مشاهده عزاداری هیئت باغ گندم یزد فرمودند: برنامه شما را دیدم؛ خیلی خوب بود، هم از لحاظ سینه‌زنی، هم از لحاظ مداحی، هم از لحاظ دعاهایی که کردید، ان‌شاء‌الله موفق باشید.

***

لازم به ذکر است در استان یزد که به عنوان حسینیه ایران شهرت دارد از قدیم الایام هیئات و دسته جات مختلف عزاداری در هر محله؛ پیش از اغازماه  محرم به تمرین پرداخته و  برای برگزاری مراسم با شکوه عزاداری امام حسین(علیه السلام) و یاران با وفایش در سراسر استان اماده میشوند.

هیئت های عزاداری محله های باغ گندم ،فهادان،خلف باغ،کوچه بیوک،سردوراه،اهرستان و... از جمله هیئت های عزاداری قدیمی  و معروف شهر یزد هستند که همچنان سبک سنتی خود در سینه زنی و عزاداری را حفظ کرده اند.

عنایت مقام معظم رهبری افتخاری است که علاوه بر متولیان و عزاداران هیأت باغ گندم، از باب مشت نمونه خروار، مردم دین‌باور دارالعباده را نیز دربرمی‌گیرد و آنان را مصمّم‌تر از گذشته، در مسیر پاسداشت اصالت‌های ناب خویش در عرصه‌های گوناگون به سوی قلّه‌های کمال و تعالی رهنمون می‌گردد.

امید است این مُهر تأیید رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، سرآغازی باشد برای همت بیش از پیش مسؤولان و مردم استان یزد در راه پاسداشت اصالت‌ها و رویکرد مجدد به داشته‌های ارزشمندی که بعضأ در اثر مرور زمان و نگاه‌های منفعل، به کنج انزوا رانده شده‌اند.

برای مشاهده و دانلود فیلم اینجا کلیک کنید. 

تیربارچی بازدید : 924 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

ما همه سرباز رهبریم، الله اکبر ، خامنه ای رهبر، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست... اینها بخشی از شعارهایی بود که مردم #ترکیه در تظاهرات علیه #اردوغان سر میدادند.

هرچند اردوغان‌ مستقیم از رهبر انقلاب نام نبرده، ‌استفاده وی از عبارت «رهبر دینی» و همچنین اشاره به بخشی از محتوای گفت‌و‌گویش با رهبری #ایران ، نشان می‌دهد ‌فرد مورد نظر در سخنان اردوغان، رهبر انقلاب است. اردوغان که این روز‌ها به دلیل حمله به کرد‌ها، همزمان با حملات #داعش به شهر کردنشین #کوبانی تحت فشار افکار عمومی است و در حالی که اعتراضات مردم این کشور؛تنها در چند روز،بیش از سی کشته بر جای گذاشته، ایران و رهبری آن را به دلیل جنگ داخلی در #سوریه مورد حمله قرار داده است. موضع‌گیری اردوغان علیه ایران تنها دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که سعود‌الفیصل، وزیر خارجه سعودی‌ها در جده و در جریان کنفرانس خبری با همتای آلمانی خود، ایران را عامل اشغال سوریه دانست و ادعا کرد که نیروهای ایرانی باید نه تنها از سوریه، بلکه از عراق و یمن نیز خارج شوند. همزمانی و شباهت سخنان دو مقام ترکیه‌ای و سعودی آخرین پرده از همراهی آن‌ها از انتخابات پارلمانی عراق در سال ۲۰۱۰ تاکنون علیه ایران و شیعیان منطقه است. این دو کشور در آن سال از هیچ تلاشی برای جلوگیری از به قدرت رسیدن دوباره نوری المالکی فروگذار نکردند.

سپس به طور مشترک به حمایت از برخی عناصر هوادار گروه‌های تروریستی در عراق مانند طارق الهاشمی پرداختند. در حالی که الهاشمی برای فرار از مجازات به ترکیه گریخت، سعودی‌ها نیز هموار روابط تیره و تاری با دولت قانونی عراق داشتند. ترکیه و عربستان در تحولات سوریه نیز از آغاز اصلی‌ترین پشتیبانان گروه‌های تروریستی و پرشور‌ترین هواداران سرنگونی دولت #بشار_اسد بودند. همکاری این دو کشور حتی به مسائل داخلی #لبنان و حمایت از گروه‌هایی کشیده شد. همین دو کشور همچنان پیگیر سرنگون کردن حکومت سوریه، میزبان آموزش تروریست‌های مورد تأیید آمریکا در خاک خود و چهره پشت پرده ناآرامی‌های عراق به قصد تجزیه این کشور هستند.

دانلود کیلیپ مربوط به تظاهرات از اینجا

تیربارچی بازدید : 750 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

با آغاز حملات داعش به عراق تصاویری از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در عراق و به خصوص در زمان فتح آمرلی منتشر شده بود اما جدید ترین عکس منتشر شده حاج قاسم سلیمانی را در کنار پیش مرگه های کرد نشان می دهد.

تیربارچی بازدید : 776 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

تصویری که مشاهده می فرمایید، نه متعلق به سیل و آب گرفتگی شمال ایران است نه جنوب لبنان.
اینجا کشمیر است که مردمانش در حب و علاقه به ایران چیزی کم نگذاشتند. اگر این مردم می دانستند قرار است آب تا این حد بالا بیاید، حتما این تصویر امام و آقا را که بر روی پرچم ایران نصب شده است، بالاتر قرار می دادند…

اعلام شماره حساب های برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان کشمیری
در پی بروز سیل بی سابقه در منطقه مسلمان نشین کشمیر واقع در شمال شبهه قاره هند، فعالین بین المللی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و «جامعه ایمانی مشعر» با همکاری «اتحادیه بین المللی امت واحده» اقدام به جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان مسلمان این منطقه کرده است.

مطابق با اعلام صورت گرفته، شماره حساب ۳۵۱۳-۸۰۲-۰۷۸۷۴۴۱۷-۰۰۲ و نیز شماره شبا Ir890630351380207874417002 به نام «جامعه ایمانی مشعر» و نیز سامانه پرداخت آن لاین کمک های مردمی اتحادیه بین المللی امت واحده به آدرس:
http://unified-ummah.org/payment-keshmir.php
آماده جمع آوری کمک های مردمی می باشد.

گفتنی است کشمیر منطقه ای با قاطبه مسلمان از نیمه شهریور ماه سال جاری و در پی بارندگی شدید و طغیان رودخانه مرکزی این منطقه، با بحرانی انسانی مواجه شده است.

صدها هزار خانه در این منطقه به زیر آب رفته و علاوه بر کشته شدن صدها تن و آوارگی صدها هزار نفر از مردم، انتشار لاشه های ده ها هزار راس احشام مرده، این منطقه را با بحران بهداشتی مواجه کرده است.

آغاز زود هنگام فصل سرما در این منطقه کوهستانی و بی سرپناهی مردم سیل زده، شرایط پیش روی این مردم را بسیار سخت کرده است.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
سلام. به همیار پلاس خوش امدید. دامنه اصلی: www.hamyarplus.ir دامنه کوتاه متصل: www.rzr.ir ایمیل:info@tirbar.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سون هاست
  • میهن وب هاست
  • ایران سرور
  • قالب راست چین
  • آذر آنلاین هاست
  • آذر آنلاین
  • موسسه فرهنگی هنری صریر یزد (سرگرمی و بازی های فکری)
  • شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد
  • نوشت افزار ایرانی اسلامی بهشت
  • فروشگاه آنلاین کتاب آسمان (پاتوق کتاب آسمان)
  • هاست نگار
  • فروشگاه لباس ایرانی اسلامی کساء یزد
  • تا شقایق...
  • تا شقایق...
  • شرکت دانش نگران
  • تا همیشه افتاب
  • ❤مَــטּ تِشنہ ے نگــ ـاه( ح س ے טּ ) م❤
  • دار الشهدا
  • اشک منتظران
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • نگارخانه ایرانی
  • عصر انتظار (بنر،پوستر و...)
  • شجره طیبه صالحین پایگاه حضرت ابوالفضل اهرستان
  • بجه های قلم
  • پــــارادوکـــس1
  • سایت ها و وبلاگ های لینکــ شده (دوستان)
  • پر از خالی...
  • پارادوکس paradox
  • حرم رضوی
  • ◄3چـــآدُرے حــآمـے جـَـلـیـلـے►
  • یــکی مراقــبه
  • ✔✔ سـنــــگـر مـجــٰــازی ✔✔
  • نقــاش فقیــر
  • دلتنگی برای او
  • خاطره
  • سه نقطه...
  • قول ســـدید
  • ●●● بـانـوی خـلـوت نـشیـن حـرم ●●●
  • مظهر زیبایی
  • جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
  • ★☆**★قبـــــیلـــه عــشـــقــــ★**☆★
  • بیاین انسان باشیم
  • منتظران مهدی
  • بسیجــی نتـرس
  • روح ســرد
  • ❤♡ وعـــ ـــده گــ ـــاه ♡❤
  • .•°°•.♥ صدراییان منتظر .•°°•.♥
  • صلی الله علیک یا اباعبدالله
  • منتظران ظهور
  • نازنین امـــام
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • مدیریت مالی دانشگاه حائری میبد
  • ولایـــت فقیه
  • بصــیرت علوی
  • خطابه غدیر(سند حقانیت شیعه)
  • بچه های حـرم (هيئت جنةالحسين)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا از وب سایت راضی هستید؟
    ارتباط با تیــربــار مجــازی

    به همیار پلاس خوش آمدید!

    پست های الکترونیکی تارنما:

    info@hamyarplus.ir

    hamyarplus@gmail.ir

    آدرس اصلی ما:

    hamyarplus.ir

    دامنه کوتاه متصل:

    ww.rzr.ir

    ارتباط در تلگرام، سروش و ایتا:


    @hamyarplus


    https://eitaa.com/hamyarplus


    http://sapp.ir/hamyarplus


    ارسال پیام و نظرات و گزارشات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1137
  • کل نظرات : 744
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,440
  • بازدید ماه : 5,547
  • بازدید سال : 51,624
  • بازدید کلی : 5,324,918
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    حرف دل شهدا..