loading...
همیار پلاس
تبلیغات
تیربارچی بازدید : 700 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

عنوان: پیروز امت یمن

مناسبت: در مذمت جنایات آل سعود و تجاوز نظامی به یمن

مداح: جلیل محمدی (هیات عاشوراییان و حسینیه اعظم زنجان)

دانلود با لینک مستقیم:

.: کیفیت عالی با حجم ۴٫۰۹ مگابایت

دانلود

.: کیفیت خوب با حجم ۱٫۰۴ مگابایت

دانلود

 

دانلود به وسیله کد QR مخصوص تلفن همراه هوشمند:

کیفیت عالیjalil-mohammadi001-128kb کیفیت خوبjalil-mohammadi001-32kb

 

کد پخش فلش:

شما می‌توانید با قرار دادن کد زیر در قالب وبلاگ یا وب‌سایتان بدون هیچ تنظیم اضافی، این نوا را در سایت یا وبلاگ خود داشته باشید.

متن شعر:

تو ای شیعه که از جانت سرودی
لعن الله علی آل سعودی

فرموده رهبر وطن
پیروز امت یمن

یا مهدی العجل یا مهدی

تو ای وهابی مزدور کوچک
تویی قاتل به هر نوزاد و کودک

اگه رهبر رخصت بده
با حاج قاسم با سر میایم

یاد خیبر، بدر و حنین
با سربند یا حیدر میایم

تو این جنگ آخر می بری
از عباس سیلی می خوری

تیربارچی بازدید : 725 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)
لقمه بزرگتر از دهان عربستان

در حالی که رژیم جعلی اسرائیل با توانایی چند برابری نسبت به عربستان به منطقه بسیار کوچک غزه حمله کرده، همچنان نتوانسته به اهداف خود دست یابد، حال این سوال پیش می آید که حاکمان بی تجربه عربستان با توانایی کمتر نظامی، چگونه این تصور را در ذهن خود پرورانده اند که می توانند به یک کشور ده ها میلیونی غلبه پیدا کنند.

تیربارچی بازدید : 629 پنجشنبه 13 فروردین 1394 نظرات (0)
مدافعان حرم

اخیرا عکس جالبی از یک دیوارنوشته در شهر تکریت منتشر شده که به سرعت در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است.
در این دیوارنوشته، سربازان رشید اسلام که موفق به آزادسازی این شهر از چنگال داعش شده اند اینگونه نوشته اند:
ای داعشیان؛ یک سال از سامرا با تمام وجودمان دفاع کردیم، شما چرا نتوانستید یک هفته در تکریت دفاع کنید؟

تیربارچی بازدید : 808 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)
american-islam-infographic

در مکتب فکری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) نه تنها آن اسلامی که به قدرت های استکباری ضرر نمی رساند و در مواقعی با توجیهات اسلامی به نفع استکبار نیز قدم بردارد و حتی مورد حمایت مالی و تبلیغاتی استکبار جهانی قرار گیرد، بلکه هرچه بر خلاف اسلام ناب محمدی صورت پذیرد، مصداق اسلام آمریکایی است.

از منظر امام خمینی (رحمه الله) تجدد و تحجر به‌مثابه دو مانع در فهم اسلام ناب عمل می‌کنند. قرائتی از اسلام که متأثر از این دو زمینه‌ی اجتماعی ارائه می‌شود، اسلام تجدد و اسلام تحجر خواهد بود.

کلید واژه هایی که بارها توسط ایشان و بعدها توسط آیت الله خامنه ای (حفظه الله) برای هشدار نسبت به تحریف و زاویه گرفتن از اسلام ناب بیان شد اما به مرور به صورت نوعی شعارهای تبلیغاتی برای عموم تلقی شد. با توجه به بروز بیش از پیش نمونه های بیرونی «اسلام آمریکایی» در جهان امروز ، مرور مجدد این تعاریف در قالب اینفوگرافیک حاضر میتواند در تشخیص راه و رهروان این مکتب کارگشا باشد.

دانلود با کیفیت اصلی.

تیربارچی بازدید : 924 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

ما همه سرباز رهبریم، الله اکبر ، خامنه ای رهبر، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست... اینها بخشی از شعارهایی بود که مردم #ترکیه در تظاهرات علیه #اردوغان سر میدادند.

هرچند اردوغان‌ مستقیم از رهبر انقلاب نام نبرده، ‌استفاده وی از عبارت «رهبر دینی» و همچنین اشاره به بخشی از محتوای گفت‌و‌گویش با رهبری #ایران ، نشان می‌دهد ‌فرد مورد نظر در سخنان اردوغان، رهبر انقلاب است. اردوغان که این روز‌ها به دلیل حمله به کرد‌ها، همزمان با حملات #داعش به شهر کردنشین #کوبانی تحت فشار افکار عمومی است و در حالی که اعتراضات مردم این کشور؛تنها در چند روز،بیش از سی کشته بر جای گذاشته، ایران و رهبری آن را به دلیل جنگ داخلی در #سوریه مورد حمله قرار داده است. موضع‌گیری اردوغان علیه ایران تنها دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که سعود‌الفیصل، وزیر خارجه سعودی‌ها در جده و در جریان کنفرانس خبری با همتای آلمانی خود، ایران را عامل اشغال سوریه دانست و ادعا کرد که نیروهای ایرانی باید نه تنها از سوریه، بلکه از عراق و یمن نیز خارج شوند. همزمانی و شباهت سخنان دو مقام ترکیه‌ای و سعودی آخرین پرده از همراهی آن‌ها از انتخابات پارلمانی عراق در سال ۲۰۱۰ تاکنون علیه ایران و شیعیان منطقه است. این دو کشور در آن سال از هیچ تلاشی برای جلوگیری از به قدرت رسیدن دوباره نوری المالکی فروگذار نکردند.

سپس به طور مشترک به حمایت از برخی عناصر هوادار گروه‌های تروریستی در عراق مانند طارق الهاشمی پرداختند. در حالی که الهاشمی برای فرار از مجازات به ترکیه گریخت، سعودی‌ها نیز هموار روابط تیره و تاری با دولت قانونی عراق داشتند. ترکیه و عربستان در تحولات سوریه نیز از آغاز اصلی‌ترین پشتیبانان گروه‌های تروریستی و پرشور‌ترین هواداران سرنگونی دولت #بشار_اسد بودند. همکاری این دو کشور حتی به مسائل داخلی #لبنان و حمایت از گروه‌هایی کشیده شد. همین دو کشور همچنان پیگیر سرنگون کردن حکومت سوریه، میزبان آموزش تروریست‌های مورد تأیید آمریکا در خاک خود و چهره پشت پرده ناآرامی‌های عراق به قصد تجزیه این کشور هستند.

دانلود کیلیپ مربوط به تظاهرات از اینجا

تیربارچی بازدید : 1158 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

یک لحظه تصور تبدیل شدن محتوای توهمی اما جذاب فیلمهای هالیوودی آمریکا به واقعیتی ملموس، برای هر عاطل جاهلی کافی است تا به بهترین شکل، تصویری حقیقی از تصویرهای نمایشی هالیوود بسازد.


هر کس باور دارد که صنعت «هالیوود» آمریکا، «ستاره‌های دنیای غربی» و «پرده سینما»های ایالت متحده، یکی از سلاح‌های بُـرّان صهیونیسم برای عملی کردن برنامه‌های «اقلیت اشرافی سیاه حاکم بر دنیا»ی امروز برای تحکیم سیطره بر «غرب آسیا»ست، به طریق اولی می‌بایست معتقد باشد که «داعش» بازیگر این روزهای صنعت هالیوود آمریکاست.

این فرض با این تفاوت است که اگر محتوای فیلم‌های روی پرده سینماهای آمریکا که با دایره شمولیت جهانی و از طریق «کنترل ذهن» با هدف مقدمه‌چینی برای تسهیل و تحکیم سیطره بر دنیا، منویات «اشرافیت سیاه» در لندن، پاریس، رم و واشنگتن را اجرا میکند و تصمیم‌سازان آن، کارگردانان هالیوود و بازیگران آن ستاره‌های دنیای غرب هستند و همه چیز در عالم توهم و تخیل است، اینجا داعش واقعی است. کارگردانان این فیلم واقعی در پنتاگون، سازمان سیا، ام‌آی۶، و امثالهم هستند و بازیگرانش «جاهلانی خشک‌مغز» با ریش‌های دوقبضه و شعار الله اکبر.

وجه شباهت فیلم‌های توهمی هالیوود و فیلم واقعی داعش، منویات همان اقلیت اشرافی، سکس، دلار و خشونت زائدالوصف است. جذابیت‌هایی که تولیدات هالیوود را برای میلیون‌ها نفر دیدنی کرده است.

متن کامل در ادامه

سید مهدی حسینی بازدید : 611 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

به گزارششریان نیوز فاضل غراوی، عضو کمیساریای حقوق بشر عراق اعلام کرد که گروه داعش صدها کودک و جوان عراقی را زنده زنده در گورهای دسته جمعی در موصل دفن کرد.

گروه داعش که اخیرا کنترل برخی مناطق را در عراق در دست گرفته است مجازات های شدیدی علیه عراقی هایی که با دستورات و عقاید این گروه مخالفند، اعمال می کند تا جایی که اخیرا از مسیحیان موصل خواسته بود یا جزیه بپردازند یا به اسلام روی بیاورند یا کشته شوند.

گروه داعش همچنین جنایت های زیادی را علیه اقلیت های مسیحی و ایزدی در عراق انجام داده طوری که بسیاری از آن ها به خاطر حملات داعش منازل خود را ترک کرده و به سمت مناطق دیگر و اقلیم کردستان عراق می روند.

اعضای داعش همچنین زنان و دختران عراقی را مجبور به شرکت در "جهاد نکاح" می کنند.

تیربارچی بازدید : 800 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)


تا به حال نام یوم الهدم را شنیده اید ؟

یوم الهدم یعنی روز ویران کردن …

در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ هجری قمری پس از اشغال مکه ، وهابیان به سرکردگی عبدالعزیزبن سعود روی به مدینه آوردند و پس از محاصره و جنگ با مدافعان شهر، سرانجام آن را اشغال نموده ، مأمورین عثمانی را بیرون کردند و به تخریب قبور ائمه بقیع و دیگر قبور هم چنین قبر ابراهیم فرزند پیامبر اکرم – صلی الله علیه و آله و سلم – قبور زنان آن حضرت ، قبر ام البنین مادر حضرت اباالفضل العباس – علیه السلام – و قبر عبدالله پدر پیامبر و اسماعیل فرزند امام صادق – علیه السلام – و بسیاری قبور دیگرپرداختند. ضریح فولادی ائمه بقیع را که در اصفهان ساخته شده بود و روی قبور حضرات معصومین امام مجتبی ، امام سجاد ، امام باقر و امام صادق – علیهم السلام – قرار داشت را از جا در آورده ، بردند . اما این اولین حمله آنان به مدینه نبود . وهابیون خبیث در سال ۱۲۲۱ هجری نیز یک بار دیگر به مدینه هجوم برده ، پس از یک سال و نیم محاصره توانسته بودند آن شهر را تصزف کنند و پس از تصرف اقدام به غارت اشیای گرانبهای حرم پیامبر اکرم – صلی الله علیه و آله و سلم – و تخریب و غارت قبرستان بقیع نمودند .

متن کامل در ادامه مطلب

تیربارچی بازدید : 675 جمعه 30 خرداد 1393 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش، از شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر و یوتیوب برای انتشار عقاید و دیدگاه‌های خود و همچنین فیلم ها  تصاویر جنایت‌های هولناکی که انجام می‌دهد، استفاده می‌کند.

در واقع، اگر تا چندی پیش، کاربرد فیس بوک، توئیتر و یوتیوب برای داعش، جمع‌آوری نیرو و پول بود، اکنون این شبکه‌های اجتماعی به ابزاری برای انتشار رفتارهای وحشیانه داعش علیه مسلمانان سنی و شیعه عراقی تبدیل شده‌اند.

در هفته‌های اخیر گروه تروریستی داعش تصاویر و فیلم‌های جنایات و جرائم وحشتناک و غیرانسانی خود در عراق را از طریق سایت‌های یوتیوب و توئیتر به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارشی که ان.بی.سی نیوز منتشر کرده، کارشناسان غربی نسبت به اشتیاق گروه داعش برای انعکاس اقدامات جنایتکارانه‌‌اش در عرصه اینترنت، ابراز تعجب کرده‌اند.

چرا یوتیوب و توئیتر، حساب داعش را مسدود نمی‌کنند؟

به گزارش ان.بی.سی، با وجود سوءاستفاده داعش از حساب‌های کاربری خود در توئیتر، مسئولان توئیتر فقط چند حساب فرعی داعش را مسدود کرده‌اند. فیس بوک و یوتیوب اما همچنان صفحات داعش را باز نگاه داشته‌اند و از پاسخ‌گویی درباره عدم مسدود ساختن آنها خودداری می‌کنند.

آنچه مسلم است این است که این جنایت های وهابیون خبیث در رسانه های بسیاری از کشورها به عنوان عملی که از مسلمان ها سرمیزند و ارمغان اسلام هست جلوه داده میشود و برای تخریب اسلام و مسلمین به کار میرود

با استفاده از وبگردی2030 به نقل از مشرق

تعداد صفحات : 3

درباره ما
سلام. به همیار پلاس خوش امدید. دامنه اصلی: www.hamyarplus.ir دامنه کوتاه متصل: www.rzr.ir ایمیل:info@tirbar.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سون هاست
  • میهن وب هاست
  • ایران سرور
  • قالب راست چین
  • آذر آنلاین هاست
  • آذر آنلاین
  • موسسه فرهنگی هنری صریر یزد (سرگرمی و بازی های فکری)
  • شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد
  • نوشت افزار ایرانی اسلامی بهشت
  • فروشگاه آنلاین کتاب آسمان (پاتوق کتاب آسمان)
  • هاست نگار
  • فروشگاه لباس ایرانی اسلامی کساء یزد
  • تا شقایق...
  • تا شقایق...
  • شرکت دانش نگران
  • تا همیشه افتاب
  • ❤مَــטּ تِشنہ ے نگــ ـاه( ح س ے טּ ) م❤
  • دار الشهدا
  • اشک منتظران
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • نگارخانه ایرانی
  • عصر انتظار (بنر،پوستر و...)
  • شجره طیبه صالحین پایگاه حضرت ابوالفضل اهرستان
  • بجه های قلم
  • پــــارادوکـــس1
  • سایت ها و وبلاگ های لینکــ شده (دوستان)
  • پر از خالی...
  • پارادوکس paradox
  • حرم رضوی
  • ◄3چـــآدُرے حــآمـے جـَـلـیـلـے►
  • یــکی مراقــبه
  • ✔✔ سـنــــگـر مـجــٰــازی ✔✔
  • نقــاش فقیــر
  • دلتنگی برای او
  • خاطره
  • سه نقطه...
  • قول ســـدید
  • ●●● بـانـوی خـلـوت نـشیـن حـرم ●●●
  • مظهر زیبایی
  • جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
  • ★☆**★قبـــــیلـــه عــشـــقــــ★**☆★
  • بیاین انسان باشیم
  • منتظران مهدی
  • بسیجــی نتـرس
  • روح ســرد
  • ❤♡ وعـــ ـــده گــ ـــاه ♡❤
  • .•°°•.♥ صدراییان منتظر .•°°•.♥
  • صلی الله علیک یا اباعبدالله
  • منتظران ظهور
  • نازنین امـــام
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • مدیریت مالی دانشگاه حائری میبد
  • ولایـــت فقیه
  • بصــیرت علوی
  • خطابه غدیر(سند حقانیت شیعه)
  • بچه های حـرم (هيئت جنةالحسين)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا از وب سایت راضی هستید؟
    ارتباط با تیــربــار مجــازی

    به همیار پلاس خوش آمدید!

    پست های الکترونیکی تارنما:

    info@hamyarplus.ir

    hamyarplus@gmail.ir

    آدرس اصلی ما:

    hamyarplus.ir

    دامنه کوتاه متصل:

    ww.rzr.ir

    ارتباط در تلگرام، سروش و ایتا:


    @hamyarplus


    https://eitaa.com/hamyarplus


    http://sapp.ir/hamyarplus


    ارسال پیام و نظرات و گزارشات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1137
  • کل نظرات : 744
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,438
  • بازدید ماه : 5,545
  • بازدید سال : 51,622
  • بازدید کلی : 5,324,916
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    حرف دل شهدا..