loading...
همیار پلاس
تبلیغات
تیربارچی بازدید : 838 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

شکیل یک شبکه مطمئن با زیرساخت مناسب، نیازمند کابل کشی‌های فراوان، ایجاد سوکت‌های مورد نیاز در دیوار و غیره است که هزینه و دردسرهای نسبتا زیادی را برای کاربران ایجاد می‌کند.

اما پیشرفت تکنولوژی باعث شده که با استفاده از پریزهای برق بتوان شبکه‌ای بسیار امن با سرعت بسیار بالا ایجاد کرد.

شرکت وسترن دیجیتال نیز به همین منظور محصولی را عرضه کرده است. این محصول که Livewire نامگذاری شده است و به زودی با پشتیبانی سازگار عرضه می‌شود؛ به راحتی به شما اجازه می‌دهد که از طریق پریزهای برق، شبکه‌ای با سرعت ۲۰۰ مگابیت در ثانیه تشکیل دهید. 

نحوه کار بدین صورت است که یکی از آداپتورها به پریز برق و روتر متصل می‌شود سپس با استفاده از آداپتور دیگر، این دو به یکدیگر متصل شده و می‌توان با استفاده از آداپتور دوم برای اتصال دستگاه‌هایی مثل کنسول بازی، کامپیوتر، پرینتر یا اسکنر و غیره استفاده کرد.

یعنی این محصول مشتمل از چند آداپتور در داخل پکیج است. در این حالت می‌توان در کل هفت دستگاه را به یکدیگر متصل کرد. استانداردی که برای این نوع سیستم تعیین شده توسط موسسه IEEE مشخص شده است و Livewire از دو استاندارد ۸۰۲.۳ و ۸۰۲.۳u پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ايتنا همچنین امنیت شبکه در این حالت بسیار بالا بوده و اطلاعات به صورت ۱۲۸ بیتی رمزگذاری می‌شوند. گفتنی است سرعتی که این شبکه فراهم می‌کند به اندازه‌ای است که می‌توان فیلم‌های Full HD را بصورت همزمان ارسال کرد. لازم به ذکر است که سایت معتبر Cnet امتیاز بسیار خوب چهار ستاره را به این محصول داده است.

تیربارچی بازدید : 794 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

شرکت وسترن دیجیتال به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تولیدکننده انباره‌های اطلاعاتی برای تمامی کاربران شناخته شده است.
این شرکت به‌صورت منظم محصولاتی جدید و باکیفیت را به بازار عرضه‌ می‌کند که هر یک دارای خاصیت‌های ویژه خود هستند و به خوبی می‌توانند نیازهای افراد مختلف را با تنوع در کارایی و حجم تأمین کند.

Western Digital My Book – 2013 با ارائه ۴ ترابایت فضا به خریداران خود عملا تمام نیاز اطلاعاتی یک فرد عادی را تأمین خواهد نمود و شاید بتوان این حجم را بیشتر از میزان نیاز بسیاری از افراد دانست.

در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

به‌صورت کلی نکات مثبت و نکات منفی Western Digital My Book به شرح زیر هستند:
نقاط قوت
طراحی چشم‌نواز
قیمت مناسب
سیستم راه‌اندازی ساده
سرعت بالا در عملکرد
نقاط ضعف
نیاز به استفاده از منبع برق خارجی

متن کامل در ادامه مطلب

تیربارچی بازدید : 607 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

 با رعايت شش نکته ساده مي توانيد يک تبلت خوب را براي خود خريداري کنيد و اين تبلت تمام نيازهاي شمارا بر طرف خواهد کرد.

1 - مشخص کردن قيمت :

\"\"

ابتدا بايد توان مالي خود را مشخص کنيد.مشخص کردن ميزان هزينه اي که براي خريد يک تبلت مي خواهيد پرداخت کنيد اولين گام براي خريد اين محصول مي باشد و آغاز راه براي انتخاب يک تبلت خوب مي باشد.پس دقيقا تعيين کنيد که چه ميزان پول براي خريد تبلت کنار گذاشته ايد.معمولا تبلت هايي که سيمکارت خور نيستند قيمت پايين تري دارند.

2 - مشخص کردن اندازه نمايشگر :

\"\"

پس از اينکه مبلغ مورد نظر خود براي خريد تبلت را مشخص کرديد حالا نوبت به سايز نمايشگر اين محصول مي رسد.معمولا تبلت ها داراي نمايشگري با ابعاد بين هفت تا 12 اينچ هستند.البته نمايشگر بزرگتر،قيمت اين دستگاه را نيز بالاتر مي برد.


3 - سخت افزار مورد نياز :

\"\"

بر اساس پولي که داريد بايد سخت افزارهاي تبلت خود را انتخاب کنيد.در انتخاب تبلتي مناسب که داراي سخت افزار خوب نيز باشد بايد سه فاکتور دقت داشته باشيد : نوع و سرعت پردازشگر ، ميزان حافظه RAM و ميزان حافظه داخلي.


4 - مشخص کردن سيستم عامل :

\"\"

تبلت ها به طور معمول با سه سيستم عامل ساخته مي شوند.ويندوز،اندرويد و آي او اس.هر کدام از اين سيستم عامل ها مزايا و معايب خاص خود را دارند.براي مثال گرافيک آي او اس بسيار بالا بود و قيمت تبلت هاي اندرويدي پايين است و يا کارايي سيستم عامل ويندوز تبلت شما را به يک لپ تاپ تبديل مي کند.

5 - چه برنامه هاي نياز داريد :

اگر براي انجام کارهاي اداري و ساده قصد خريد يک تبلت را داريد،نيازي به هزينه هاي زياد نيست.اما اگر قصد شما از خريد تبلت تفريح و بازي مي باشد و مي خواهيد نرم افزارهاي با گرافيک بالا را روي آن اجرا کنيد،بايد هزينه بيشتري پرداخت کنيد.پس يکي ديگر از گام ها براي خريد تبلت،مشخص کردن برنامه هايي مي باشد که قرار است روي آن نصب شود.

6 - باتري

\"\"

شايد بتوان گفت بعد از سخت افزار،مهمترين بخش يک تبلت باتري آن مي باشد.حتما پيش از خريد تبلت از اينکه ظرفيت باتري آن براي کارهاي شما کافي مي باشد مطلع شويد.

باشگاه خبرنگاران

تیربارچی بازدید : 720 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)
اگر توسط یک مودم بی‌سیم به اینترنت متصل می‌شوید درحقیقت درحال استفاده از یک فناوری وای فای هستید. این فناوری با سیگنال‌های رادیویی که به اطراف منتشر می‌شوند کار می‌کند و همین موضوع باعث بروز اختلالاتی در ارتباطات بی‌سیم شما خواهد شد.

موقعیت قرارگیری مودم بی‌سیم تا حد زیادی می‌تواند منطقه تحت پوشش و قدرت سیگنال شبکه داخلی را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است مودم را در قسمت مرکزی خانه نصب کنید و توجه داشته باشید که محل قرارگیری مودم نباید بسته یا به اصطلاح کور باشد، درصورتی‌که آنتن مودم را به‌صورت عمودی تنظیم کنید، سیگنال‌های دریافتی سیستم قدرت بیشتری خواهند داشت.

به‌جای این‌که مودم را برروی زمین یا سطوح پایین قرار بگذارید، آن‌را روی یک میز نصب کرده و یا مکانی با ارتفاع زیاد برایش در نظر بگیرید. به علاوه توجه داشته باشید که سیگنال‌های رادیویی به‌سختی از مواد فلزی عبور می‌کنند.

وجود سیگنال‌های رادیویی مربوط به دیگر شبکه‌های بی‌سیم محدوده شما می‌تواند مشکلاتی را برایتان ایجاد کند. با استفاده از ابزارهایی مثل Wi-Fi Analyzer که برای دستگاه‌های اندرویدی نوشته شده‌اند، می‌توانید از وجود چنین تداخل‌هایی آگاهی پیدا کنید.

این برنامه‌ها لیستی از شبکه‌های اطراف را به نمایش می‌گذارند و شما قادر هستید از این بین، بهینه‌ترین وای‌فای را برگزینید. علاوه بر این، امکان تعیین بهترین نقطه دریافت سیگنال نیز وجود دارد. کافی است دستگاه اندرویدی‌تان را به دست‌گرفته و مناطقی با سیگنال قوی را پیدا کنید.

انواع مختلف لوازم خانگی می‌توانند برروی سیگنال‌های دریافتی سیستم شما آثار جدی گذاشته و قدرت آن‌ها را به حداقل کاهش دهند؛ از جمله مواردی که بیشترین تداخل سیگنالی را ایجاد می‌کند می‌توان به تلفن‌های بی‌سیم و یا مایکرو ویوها اشاره کرد.

این تاثیرات به‌حدی است که در‌صورتی‌که سیستم یا مودم شما نزدیک به این لوازم بوده و در حال استفاده از آن‌ها باشید، هیچ سیگنالی دریافت نخواهید کرد. برای حل مشکلات مربوط به تلفن‌های بی‌سیم بهتر است، مدل تلفن را طوری انتخاب کنید که توانایی عملکرد در محدوده فرکانسی مختلف (مثلا ۹۰۰ مگاهرتز یا ۱.۹ گیگاهرتز) را داشته باشد.

تلفن‌های بی‌سیم با فرکانس ۴/۲ گیگاهرتزی روی شبکه‌های بی‌سیم تاثیرگذار هستند. اگر محدوده شبکه بی‌سیم گسترده‌ای دارید و می‌خواهید کل منطقه را به نحو بهتری پوشش دهید، بهتر است از دستگاه‌هایی بهره بگیرید که برای این منظور تولید شده‌اند.

تکرارکننده‌ها و توسعه‌دهندگان محدوده سیگنالی که به‌ترتیب با wireless repeater و range extender شناخته می‌شوند را در محدوده‌هایی نصب کنید که سیگنال ضعیف دارند.

البته توجه داشته باشید که برای انجام این‌کار حتما نیازی نیست که دستگاه‌های مذکور را خریداری کنید و بلکه امکان استفاده از چند مودم‌های بی‌سیم هم وجود دارد. به علاوه بسته به نوع مودم قادر خواهید بود تا آنتن آن را تعویض کرده و نمونه بهتری برای هر یک از مودم‌ها بخرید.
جام نيوز
تیربارچی بازدید : 1059 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (1)

معمولا وسایل دیجیتال چندمنظوره محبوب هستند. به همین دلیل گجت‌هایی که هم تبلت هستند، هم لپ‌تاپ، طرفداران خاص خود را دارند. این تبلت‌های لپ‌تاپ‌شو با یک تیر دو نشان زده‌اند و با خرید یک گجت، تبلتی دارید که هرگاه اراده کنید به لپ‌تاپ تبدیل می‌شود.

در ادامه به معرفي محصولات برتر با اين قابليت پرداخته ايم :


Transformer Book Trio TX201

شرکت ایسوس، معروف‌ترین تولیدکننده لپ‌تاپ‌های قابل تبدیل است. این تولیدکننده تبلت ـ لپ‌تاپ‌ها، نام اولین لپ‌تاپ قابل تبدیلش را ترنسفورمر گذاشت و هنوز هم بیشتر لپ تاپ‌های قابل تبدیل به همین نام خوانده می‌شوند. ایسوس بتازگی یک تبلت لوحی ارائه داده که همزمان از دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز۸ پشتیبانی می‌کند.

 Transformer Book Trio TX201 که صفحه‌نمایش 11.6 اینچی دارد، اندروید 4.2  جیلی‌بین را اجرا می‌کند و قدرت آن در یک چیپ دوهسته‌ای Z2560 اتم با سرعت 1.6 گيگاهرتز نهفته است.رم این دستگاه، دو گیگابایتي بوده و حافظه داخلي آن 16 گيگابايتي است و صفحه‌نمایش IPS آن، کیفیتی معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. وقتی کیبورد داک را به آن وصل می‌کنید، Trio به یک لپ‌تاپ تکامل‌یافته ویندوزی با مشخصات عالی تبدیل می‌شود. از ویژگی‌های داک کیبورد می‌توان به پردازنده Core i5 اینتل، چهار گیگابایت رم و ۵۰۰ گیگابایت هارد درایو اشاره کرد. اگر وزن داک کیبورد را هم به تبلت اضافه کنید، یک محصول 1.7 کیلوگرمی خواهید داشت. بعلاوه کاربران می‌توانند براحتی بین سیستم‌عامل ویندوز ۸ و اندروید سوئیچ کنند.

متن کامل در ادامه مطلب

تیربارچی بازدید : 1540 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)
یک شرکت تجاری نسل جدیدی از هارددیسک را روانه بازار کرده که ضخامت آن کمتر از ۵ میلی‌متر است

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سیلوبرکر، برای طراحی بهینه این هارددیسک از استاندارد هارد دیسک های ۲.۵ اینچی در کنار مولفه‌ها و اجزایی از هارد دیسک‌های موسوم به solid-state drive یا (SSD) استفاده شده است.


با توجه به اینکه ضخامت این هارد دیسک‌ها نصف محصولات مشابه قبلی شرکت سازنده یعنی وسترن دیجیتال است، انتظار می‌رود استقبال خوبی از آن در بازار به عمل آید.

با توجه به ضخامت کم و انعطاف بیشتر انتظار می‌رود از آن به طور گسترده در نوت‌بوک‌ها و الترابوک‌ها استفاده شود.

ظرفیت مناسب، مصرف بهینه انرژی و سازگاری با طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله دیگر ویژگی‌های این هارددیسک‌ها اعلام شده است.

گفته می‌شود اپل برای استفاده از این محصول در مک‌بوک‌ایر با وسترن دیجیتال وارد مذاکره شده است.

قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است..
تیربارچی بازدید : 1477 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

تا به حال از عملکرد غیر صحیح ماوس‌هایتان روی سطوح شیشه‌ای به دردسر افتاده‌اید؟

گیگابایت با طراحی فناوری ICE خود و قرار دادن آن در ماوس‌های لیزری سری Force M۹ ICE باعث شده است تا این نگرانی از بین برود.

به گزارش ایتنا ماوس Force M۹ ICE عملاً روی تمام سطوح قابلیت کارکرد دارد، علی‌الخصوص روی سطوحی که شفاف‌تر هستند و نور را از خود عبور می‌دهند.


این امر از طریق شناسایی دقیق ذرات و خراش‌های بسیار کوچک روی سطح شیشه‌ای توسط لیزر ماوس صورت می‌گیرد.


با این ماوس می‌توانید راحت روی میزهای شیشه‌ای بدون ماوس پد به کارهای روزانه خود بپردازید.

این محصول بی‌سیم می‌تواند روی ۴ مرحله از دقت ۸۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ dpi فعالیت داشته باشد.

با وجود فناوری Free-Scrolling هم گشت و گذار در صفحات وب و فایل‌های شما آسان‌تر می‌شود.

Force M۹ ICE تنها با یک باتری به صورت بی‌سیم کار می‌کند.


گیگابایت از همین سری ماوس Force M۹ را با همان قالب ارگونومیک سری Force M۹ ICE عرضه کرده است.

در این مدل گیگابایت سعی کرده است تا مصرف انرژی را به حداقل برساند.


باتری این محصول به راحتی تا ۲ سال کارکرد خواهد داشت تا هیچ گاه نگران تعویض باتری نباشید.

تیربارچی بازدید : 1623 پنجشنبه 07 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یک شرکت تولید حافظه‌های فلش USB، حافظه‌ای طراحی کرده که صدای کاربر خود را تشخیص می‌دهد.


بر اساس گزارش ایتنا از گیزمگ، پیش از این شرکت‌های مختلف حافظه‌های USB طراحی کرده بودند که برای شناسایی کاربر، اثرانگشت را اسکن می‌کردند.
اما اکنون شرکت Voicelok حافظه‌ USB طراحی کرده که با استفاده از نرم‌افزاری که روی آن نصب شده، برای امنیت اطلاعات ذخیره شده، صدای کاربر را شناسایی کرده و از باز کردن فایل‌ها برای افراد متفرقه جلوگیری می‌کند.

این حافظه USB که با نام Voicelok Voice Authenticating USB Drive معرفی شده علاوه بر این که با این روش امنیت اطلاعات ذخیره شده را تامین می‌کند، به یک نرم‌افزار مخصوص رمزگذاری هم مجهز شده تا هنگامی که صدای کاربر گرفته یا به سرماخوردگی مبتلا شده باز هم بتواند اطلاعات خود را از دسترسی دیگران ایمن نگه دارد.

این محصول برای رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها طراحی شده و حافظه ۸ گیگابایتی آن قیمتی حدود ۵۰ دلار دارد.


تیربارچی بازدید : 1504 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (0)


بزرگترین دسته بازی دنیا 121 کیلوگرم وزن و 13.65 متر طول دارد. ساخت این کنترل کننده بازی که توسط یک دانشجوی رشته مهندسی از دانشگاه Delft هلند انجام شده، حدود 6,000 دلار هزینه در بر داشته است. بزرگترین کنترلر بازی در خیابان لیورپول لندن به نمایش گذاشته شده تا شانس خود را برای ثبت رکورد در گینس آزمایش کند.

بزرگترین دسته بازی دنیا به خوبی کار می کند و می توان از طریق آن بازی های ویدیویی را کنترل کرد. اما برای کنترل آن می بایست از دوستان خود نیز کمک بگیرید چون این دسته بازی آنقدر بزرگ است که نمی توان تنهایی از آن استفاده کرد.


تیربارچی بازدید : 1567 پنجشنبه 17 آذر 1390 نظرات (0)

اگر قرار است در زندگی کامپیوتری‌تان یک فاجعه رخ دهد، این فاجعه می‌تواند ریختن آب، چای یا هر مایع دیگری بر روی لپتاپ شما باشد! این اتفاق که بر روی لپتاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن زیاد هم رخ می‌دهد می‌تواند در صورت عکس‌العمل اشتباه به مرگ دائمی لپتاپ نیز منجر شود! در این ترفند به معرفی راه‌کارهایی که بایستی پس از خیس شدن لپتاپ انجام دهید خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام. به همیار پلاس خوش امدید. دامنه اصلی: www.hamyarplus.ir دامنه کوتاه متصل: www.rzr.ir ایمیل:info@tirbar.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سون هاست
  • میهن وب هاست
  • ایران سرور
  • قالب راست چین
  • آذر آنلاین هاست
  • آذر آنلاین
  • موسسه فرهنگی هنری صریر یزد (سرگرمی و بازی های فکری)
  • شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد
  • نوشت افزار ایرانی اسلامی بهشت
  • فروشگاه آنلاین کتاب آسمان (پاتوق کتاب آسمان)
  • هاست نگار
  • فروشگاه لباس ایرانی اسلامی کساء یزد
  • تا شقایق...
  • تا شقایق...
  • شرکت دانش نگران
  • تا همیشه افتاب
  • ❤مَــטּ تِشنہ ے نگــ ـاه( ح س ے טּ ) م❤
  • دار الشهدا
  • اشک منتظران
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • نگارخانه ایرانی
  • عصر انتظار (بنر،پوستر و...)
  • شجره طیبه صالحین پایگاه حضرت ابوالفضل اهرستان
  • بجه های قلم
  • پــــارادوکـــس1
  • سایت ها و وبلاگ های لینکــ شده (دوستان)
  • پر از خالی...
  • پارادوکس paradox
  • حرم رضوی
  • ◄3چـــآدُرے حــآمـے جـَـلـیـلـے►
  • یــکی مراقــبه
  • ✔✔ سـنــــگـر مـجــٰــازی ✔✔
  • نقــاش فقیــر
  • دلتنگی برای او
  • خاطره
  • سه نقطه...
  • قول ســـدید
  • ●●● بـانـوی خـلـوت نـشیـن حـرم ●●●
  • مظهر زیبایی
  • جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
  • ★☆**★قبـــــیلـــه عــشـــقــــ★**☆★
  • بیاین انسان باشیم
  • منتظران مهدی
  • بسیجــی نتـرس
  • روح ســرد
  • ❤♡ وعـــ ـــده گــ ـــاه ♡❤
  • .•°°•.♥ صدراییان منتظر .•°°•.♥
  • صلی الله علیک یا اباعبدالله
  • منتظران ظهور
  • نازنین امـــام
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • مدیریت مالی دانشگاه حائری میبد
  • ولایـــت فقیه
  • بصــیرت علوی
  • خطابه غدیر(سند حقانیت شیعه)
  • بچه های حـرم (هيئت جنةالحسين)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا از وب سایت راضی هستید؟
    ارتباط با تیــربــار مجــازی

    به همیار پلاس خوش آمدید!

    پست های الکترونیکی تارنما:

    info@hamyarplus.ir

    hamyarplus@gmail.ir

    آدرس اصلی ما:

    hamyarplus.ir

    دامنه کوتاه متصل:

    ww.rzr.ir

    ارتباط در تلگرام، سروش و ایتا:


    @hamyarplus


    https://eitaa.com/hamyarplus


    http://sapp.ir/hamyarplus


    ارسال پیام و نظرات و گزارشات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1137
  • کل نظرات : 744
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,433
  • بازدید ماه : 5,540
  • بازدید سال : 51,617
  • بازدید کلی : 5,324,911
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    حرف دل شهدا..