loading...
همیار پلاس
تبلیغات
تیربارچی بازدید : 1140 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (0)

ولا؛ تمامی ادعاهای درباره موافقت ایشان با برجام، رضایت از روند مذاکرات و… کذب محض بود، چرا که خود رهبر انقلاب در جملاتی آشکار و صریح به شدت نسبت به این توافق ضعیف هشدار دادند: محصول مذاکرات که در قالب برجام شکل گرفته است دچار نقاط ابهام و ضعف‌های ساختاری و موارد متعددی است که در صورت فقدان مراقبت دقیق و لحظه به لحظه،‌ می‌تواند به خسارت‌های بزرگی برای حال و آینده‌ی کشور منتهی شود.

دوم؛ در کنار تشکر رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده، در هیچ جای این نامه حاصل این مذاکرات و متن برجام نه تنها تایید نشده بلکه به صورت کاملا مشروط و با قید و بندهای متعدد اجرای آن مورد تاکید قرار گرفته. این مساله نشان می دهد علیرغم همه تلاش های تیم مذاکره کننده، حاصل کار آنها بسیار ضعیف بوده است.

به ادامه مطلب بروید...

تیربارچی بازدید : 759 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۴ را سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری کردند. در این متن بر پایه‌ی بیانات رهبر انقلاب به بررسی رمز موفقیت دولت، ثمره همدلی و فرصت سال ۹۴ پرداخته شده است.


متن کامل در ادامه مطلب


تیربارچی بازدید : 848 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

عنوان: نامه ای برای تو – Letter4u

موضوع: پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

تولید: تهیه شده در واحد محتوایی بچه های قلم (استودیو بچه های قلم)

گوینده، میکس و تنظیم: احمد فیاض

 دانلود با لینک مستقیم:

.: کیفیت خیلی عالی با حجم ۱۸ مگابایت
download_icon1

.: کیفیت عالی با حجم ۷٫۲۳ مگابایت
download_icon1

.: کیفیت خوب با حجم ۱٫۸۳ مگابایت
download_icon1

 

دانلود به وسیله کد QR مخصوص تلفن همراه هوشمند:

کیفیت خیلی عالیletter4u-320 کیفیت عالیletter4u-128 کیفیت خوبletter4u-32

کد پخش فلش:
شما می‌توانید با قرار دادن کد زیر در قالب وبلاگ یا وب‌سایتان بدون هیچ تنظیم اضافی، این نوا را در سایت یا وبلاگ خود داشته باشید.

تیربارچی بازدید : 758 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.

تیربارچی بازدید : 808 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)
american-islam-infographic

در مکتب فکری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) نه تنها آن اسلامی که به قدرت های استکباری ضرر نمی رساند و در مواقعی با توجیهات اسلامی به نفع استکبار نیز قدم بردارد و حتی مورد حمایت مالی و تبلیغاتی استکبار جهانی قرار گیرد، بلکه هرچه بر خلاف اسلام ناب محمدی صورت پذیرد، مصداق اسلام آمریکایی است.

از منظر امام خمینی (رحمه الله) تجدد و تحجر به‌مثابه دو مانع در فهم اسلام ناب عمل می‌کنند. قرائتی از اسلام که متأثر از این دو زمینه‌ی اجتماعی ارائه می‌شود، اسلام تجدد و اسلام تحجر خواهد بود.

کلید واژه هایی که بارها توسط ایشان و بعدها توسط آیت الله خامنه ای (حفظه الله) برای هشدار نسبت به تحریف و زاویه گرفتن از اسلام ناب بیان شد اما به مرور به صورت نوعی شعارهای تبلیغاتی برای عموم تلقی شد. با توجه به بروز بیش از پیش نمونه های بیرونی «اسلام آمریکایی» در جهان امروز ، مرور مجدد این تعاریف در قالب اینفوگرافیک حاضر میتواند در تشخیص راه و رهروان این مکتب کارگشا باشد.

دانلود با کیفیت اصلی.

تیربارچی بازدید : 695 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (0)

پنجره های تشنه

پنجره‌های تشنه در آستانه‌ی اربعین حسینی و همزمان با حضور میلیونی عاشقان ثارالله در راهپیمایی عظیم اربعین، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «پنجره‌های تشنه» رونمایی شد.

متن این تقریظ به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

این حسین کیست که عالم همه دیوانه‌ى اوست‌
این چه شمعی است که جانها همه پروانه‌ى اوست‌

اى شعله‌ى فروزان، اى فروغ تابان، اى گرمابخش دلهاى خلایق! تو کیستى با این شکوه و جلال، با این شیرینى و دلنشینى، با این هیبت و اقتدار، با این‌همه لشکر دل‌به‌همراه، با غلغله‌ى فرشتگان که در کنار موکب تو با آدمیان رقابت میکنند؟ تو کیستى اى نور خدا، اى نداى حقیقت، اى فرقان، و اى سفینهالنجاه؟ چه کرده‌ئى در راه خدایت که پاداش آن خدائى‌شدنِ هر آن چیزى است که به تو نسبت میرساند؟ بنفسى انت، بروحى انت، بِمُهجَهِ قلبى انت، و سلام الله علیکَ یومَ وُلِدتَ و یوم اُستُشهِدتَ مظلوماً و یوم تُبعَثُ فاخِراً و مَفخَراً. ۹۳/۲/۲۹

بسیار خوب و با ذوق و سلیقه نوشته شده است؛ و با نگاه هنرمندانه و کنجکاو و نکته‌یاب. خواندم تا ۹۳/۲/۲۸٫

کتاب «پنجره‌های تشنه» روز نوشت‌های مهدی قزلی از انتقال ضریح جدید امام حسین علیه‌السلام از قم به کربلا در سال ۱۳۹۱ است و انتشارات سوره‌ی مهر آن را منتشر کرده است.

تیربارچی بازدید : 788 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

شبكه ماهواره ای العالم مطلبی را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد که بازخورد بسیاری در بین عرب زبان ها داشت.

تیتر مطلب این است:
مابين الخامنئي وبين حكامنا الأعراب….
تفاوت میان خامنه ای و حکام عربی ما

ترجمه متن و در ادامه متن اصلی آورده شده است؛

در دولت های عربی، بیماری حکمرانان مخفی میشه و بعدش شایعات زیادی که شکل میگیره که مرده یا عزل شده یا مریضه یا …؟

بعد چند روز یا چند ساعت، رسانه ها میزنن که حاکم سفری به خارج از کشور داشته و اگر لطف بیشتری کنند میگویند که برای انجام بعضی کارهای روتین و معمولی رفته اند و اگر باز هم بخواهند لطف کنند صراحت بیشتری به خرج میدهند و میگویند: سفر درمانی بوده و بعد از آن دیگر معلوم نیست بیماری چه بوده و در کدام بیمارستان بوده و نتیجه علاج آن چه شده و دیگر کسی او را نمیبیند و …

به ادامه مطلب بروید

تیربارچی بازدید : 735 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)


خبر بستری شدن و عمل جراحی رهبر معظم انقلاب توسط سایت رسمی دفتر رهبر انقلاب در 17 شهریور 1393 به سرعت خبر اول رسانه های داخل ایران و حتی منطقه و جهان شد و در سطح شبکه های اجتماعی انتشار گسترده ای یافت. خبری که تیتر و موضوع آن برای خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان ایشان در ایران، جهان اسلام و حتی آزاداندیشانی از سایر ملل که از حامیان و دوستداران ایشان هستند، در ابتدای امر بسیار دلهره آور و نگران کننده جلوه می داد، اما بعد از اطلاع از محتوای اصلی خبر و آگاهی از صحت و سلامتی ایشان و موفقیت عمل جراحی رهبر انقلاب، قلب ها کمی آرام گرفت و استرس و نگرانی ها تا حد زیادی کاسته شد.


در این نوشتار، گزارشی درباره این عمل جراحی، بازتاب های آن و بایسته هایی که باید مد نظر داشت یادآور خواهیم شد.

«خبر» با ظرافت و درایت تنظیم شده بود چراکه نگرانی و دلشوره امت از قبل قابل پیش بینی بود. این سنت دیرینه در پیوند امت با امامت است که دل های به هم پیوسته دارند و کمترین بی تابی مراد و مقتدای خویش را تاب نمی آورند.

متن کامل در ادامه مطلب


سید مهدی حسینی بازدید : 751 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

zaeri4

موسیقی همواره یکی از موضوعات چالش برانگیز در مباحث دینی بوده است. به همین جهت بسیاری از علما و روحانیون هم از ورود به عرصه نظریه پردازی در مورد آن و صحبت در مورد ابعاد و جزییات آن پرهیز دارند و معمولا به موسیقی از یک دریچه صرفا فقهی نگاه می کنند. اما اهتمام ویژه حجت الاسلام زائری به تبیین دینی موضوعات روزآمد موجب آن شد که به سراغ ایشان برویم و در مورد موسیقی با ایشان به گفتگو بنشینیم. سابقه طولانی ایشان در روزنامه نگاری و دست پری که در ارائه تحلیل های متفاوت فرهنگی دارند کار مصاحبه با ایشان را راحت می کرد. خواندن این مصاحبه را به شما پیشنهاد می کنیم؛ چرا که بعضی حرف های مگو  را فقط از محمدرضا زائری

می توان شنید.

منبع : وب سایت هواداران حامد زمانی


بقیه در ادامه مطلب


تیربارچی بازدید : 765 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
چندی است رهبر انقلاب رژیم صهیونیستی را با القابی همچون سگ‌ هار[1]، گرگ درنده[2]، گرگ‌های صهیونیست[3]، رژیم کافر و محارب، رژیم وحشی و گرگ صفت[4] و ... خطاب کرده‌اند، اما آنچه نیازمند سؤال و پاسخ است تبیین این مسئله که آیا می‌توان اهل کتاب را با لقب‌های غیر انسانی مورد خطاب قرار داد؟

چرا می‌توانیم به اسراییل بگوییم سگِ هارِ نجس؟// آماده ارسالمساله از آنجا شروع می‌شود که رهبر انقلاب بر اساس نگاه فقهی - اسلامی، رژیم صهیونیستی را به عنوان «کافر حربی» در منطقه می‌دانند و می‌فرمایند: جنایت هولناك رژیم صهیونیستی در غزه و قتل‌عام صدها مرد و زن و كودك مظلوم، بار دیگر چهره‌ی خونخوار گرگ‌های صهیونیست را از پشت پرده‌ تزویرِ سال‌های اخیر بیرون آورد و خطر حضور این كافر حربی را در قلب سرزمین‌های اُمت اسلام، به غافلان و مسامحه‌كاران گوشزد كرد. مصیبت این حادثه‌ هولناك برای هر مسلمان بلكه برای هر انسان با وِجدان و با شرف در هر نقطه‌ جهان بسی گران و كوبنده است، ولی مصیبت بزرگتر سكوت تشویق‌آمیز برخی دولت‌های عربی و مدّعی مسلمانی است. چه مصیبتی از این بالاتر كه دولت‌های مسلمان كه باید در برابر رژیم غاصب و كافر و محارب، از مردم مظلوم غزه حمایت می‌كردند، رفتاری پیشه كنند كه مقامات جنایتكار صهیونیست، گستاخانه آنها را هماهنگ و موافق با این فاجعه‌آفرینیِ بزرگ معرفی كنند؟[5]

کافر حربی کیست و مصادیق فعلی آن در جهان چه کسانی هستند؟

بسیاری از اهل کتاب از نگاه کلامی (نه فقهي) قرآن، کافر نیستند؛ بلکه مؤمنند زیرا به مبدأ و معاد و توحید و نبوت و معاد ایمان دارند و پیامبران قبل از پیامبر خود و پیامبر خود را قبول دارند و هر گاه پیامبری پیامبران بعد برای آنان ثابت شود، ایمان می آورند.

بر اين اساس از ديدگاه كلي در زمان حاضر همه افرادی که به دینی غیر از اسلام معتقدند، کافر فقهي محسوب می شوند، در نتیجه می‌توان گفت بخش عمده انسان‌های موجود در عالم، از جمله اهل کتاب كافر فقهي محسوب می‌شوند.

متن کامل و توضیحات در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
سلام. به همیار پلاس خوش امدید. دامنه اصلی: www.hamyarplus.ir دامنه کوتاه متصل: www.rzr.ir ایمیل:info@tirbar.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سون هاست
  • میهن وب هاست
  • ایران سرور
  • قالب راست چین
  • آذر آنلاین هاست
  • آذر آنلاین
  • موسسه فرهنگی هنری صریر یزد (سرگرمی و بازی های فکری)
  • شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد
  • نوشت افزار ایرانی اسلامی بهشت
  • فروشگاه آنلاین کتاب آسمان (پاتوق کتاب آسمان)
  • هاست نگار
  • فروشگاه لباس ایرانی اسلامی کساء یزد
  • تا شقایق...
  • تا شقایق...
  • شرکت دانش نگران
  • تا همیشه افتاب
  • ❤مَــטּ تِشنہ ے نگــ ـاه( ح س ے טּ ) م❤
  • دار الشهدا
  • اشک منتظران
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • نگارخانه ایرانی
  • عصر انتظار (بنر،پوستر و...)
  • شجره طیبه صالحین پایگاه حضرت ابوالفضل اهرستان
  • بجه های قلم
  • پــــارادوکـــس1
  • سایت ها و وبلاگ های لینکــ شده (دوستان)
  • پر از خالی...
  • پارادوکس paradox
  • حرم رضوی
  • ◄3چـــآدُرے حــآمـے جـَـلـیـلـے►
  • یــکی مراقــبه
  • ✔✔ سـنــــگـر مـجــٰــازی ✔✔
  • نقــاش فقیــر
  • دلتنگی برای او
  • خاطره
  • سه نقطه...
  • قول ســـدید
  • ●●● بـانـوی خـلـوت نـشیـن حـرم ●●●
  • مظهر زیبایی
  • جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
  • ★☆**★قبـــــیلـــه عــشـــقــــ★**☆★
  • بیاین انسان باشیم
  • منتظران مهدی
  • بسیجــی نتـرس
  • روح ســرد
  • ❤♡ وعـــ ـــده گــ ـــاه ♡❤
  • .•°°•.♥ صدراییان منتظر .•°°•.♥
  • صلی الله علیک یا اباعبدالله
  • منتظران ظهور
  • نازنین امـــام
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • مدیریت مالی دانشگاه حائری میبد
  • ولایـــت فقیه
  • بصــیرت علوی
  • خطابه غدیر(سند حقانیت شیعه)
  • بچه های حـرم (هيئت جنةالحسين)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا از وب سایت راضی هستید؟
    ارتباط با تیــربــار مجــازی

    به همیار پلاس خوش آمدید!

    پست های الکترونیکی تارنما:

    info@hamyarplus.ir

    hamyarplus@gmail.ir

    آدرس اصلی ما:

    hamyarplus.ir

    دامنه کوتاه متصل:

    ww.rzr.ir

    ارتباط در تلگرام، سروش و ایتا:


    @hamyarplus


    https://eitaa.com/hamyarplus


    http://sapp.ir/hamyarplus


    ارسال پیام و نظرات و گزارشات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1137
  • کل نظرات : 744
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 5,570
  • بازدید سال : 51,647
  • بازدید کلی : 5,324,941
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    حرف دل شهدا..