loading...
همیار پلاس
تبلیغات
تیربارچی بازدید : 443 پنجشنبه 22 شهریور 1397 نظرات (0)

حتما شما هم با جستجوی کلمه نسخه بدون فیلتر تلگرام برای کامیپیوتر، دسکتاپ یا ویندوز به این مطلب رسیدید و الان هم دنبال لینک دانلود و یا فایل برنامه هستید تا نصبش کنید و از تلگرام استفاده کنید!


 اما باید بگم  چنین نسخه ای  تا این لحظه وجود نداره، ضمن اینکه آمار استفاده از تلگرام در کشور هم روز به روز در حال کاهشه و کیفیت و سرعت های پیام رسان های بومی مثل، ایتا ، سروش، بله و .... هم روز به روز در حال افزایشه.


پس به شما توصیه می کنیم به سایت های پیام رسان های ذکر شده برید، بی خیال تلگرام بدون فیلتر و  فیلتر شکن ها بشید و با خیال راحت از پیام رسان های داخلی استفاده کنید.


با تشکر از صبوری و همراهی شما کاربر گرامی و گرانقدر.


تیربارچی بازدید : 1508 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ "جیبوتی کجایی" هم رسید!!
ترانه: رضا احسانپور
خواننده: علی زکریائی
موسیقی: کش رفته شده از محسن چاووشی!


متن ترانه و شعر:

تیتر یک اخبار جهان: کشور پهانور جیبوتی کلیه روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرد!

یه ال سعود دو تا گونی کود و یه شیخ بزرگ و یه مشت توله گرگ و یه ارزن سواد و کالیبر زیاد و به جز کاسه لیسها دقیقا چی داشتی؟

باید گل بمالی هووی سمالی! تو اصلا چی بودی؟ تو دیگه کی بودی؟

خود صهیونیستی! تو رو نقشه نیستی... کجا را بگردم... خدایی کجای؟

جیبوتی کجایی؟ دقیقا کجایی؟ کجایی تو اصلا؟ تو اصلا کجایی؟؟؟

ببین رفتن تو با اونجام چی کرده....

کجایی عزیزم...


برای دانلود با حجم کمتر 3 مگابایت اینجا کلیک کنید.

لینک دانلود مستقیم


تیربارچی بازدید : 1092 پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
instagram-khamenei.ir

حضور موثر رسانه‌ها و کاربران ایرانی در اینترنت و مجموعه شبکه‌های اجتماعی سبب شده تا روند یکدست و ضدایرانی این مجموعه‌ها تغییر کند و ابزارهایی را که تا همین چند سال پیش به طور کامل و مطلق در اختیار جریان معاند جمهوری اسلامی ایران بود، به عنوان وسیله‌ای برای انتقال واقعیات اجتماعی ایران به جهان معرفی کند.

در همین زمینه فعالیت خوب و قابل توجه صفحات مربوط به پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب توانسته بدون واسطه و فارغ از روایت‌های سانسور شده غربی زمینه ارتباط با جوانان جهان را ایجاد کند.

این در حالی است که استفاده از برخی شیوه‎های پیچیده بارگذاری متن و فیلم در این شبکه‎ها و کشف ایرادات فنی شبکه‎های اجتماعی مذکور توسط این صفحات، به سوژه رسانه‎های غربی تبدیل شده است، تا جایی که نشریه انگلیسی “گاردین” در مطلبی که امروز منتشر کرده، از قابلیت ویژه این حساب کاربری در شبکه اجتماعی اینستاگرام ابراز تعجب و نگرانی کرده است.

تیربارچی بازدید : 1224 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

بیانیه سایت صالحین وابسته به سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران بعد از اختلال های چند روزه:

ساعت 1 بامداد شنبه 11 بهمن خبری بر روی صفحه شاخص پرتال صالحین منتشر شد که نوشته بود "پرتال صالحین هک شد" این خبر در صبح همان روز عکس العملی را از سوی مخاطب پرتال صالحین در بر نداشت تا اینکه اتفاقات دیگری رخ داد.

موضوع در اسرع وقت به واحد امنیت پرتال اطلاع داده شد و تا قبل از ظهر با تلاش واحد فنی خبر منتشر شده بر روی صفحه شاخص برداشته شد و سایت به حالت قبلی بازگشت و خیال مسئولین سایت راحت شد اما این آرامش خیلی طول نکشید، واحد فنی متوجه موضوع مهمی شد و آن حذف سایت های برتر پرتال صالحین از صفحه میزان بود.

این بار موضوع جدی تر از قبل بود انگار اینبار هکر قصد خرابکاری در سایت های پرتال صالحین را داشت، باید اقدامات مختلفی صورت میگرفت، از مسدود کردن هرگونه دسترسی به سرور تا جلوگیری از نمایش مطالب در سایت ها و... موضوع روشن بود پرتال صالحین پس از گذشت تقریباً 3 سال از آغاز فعالیت خود به قدرتی دست یافته بود که شاید مسئولین آن فکرش را هم نمی کردند یکروز اگر این سایت ها هک و یا حتی لحظه ای قطع شود مشکلی بوجود آید اما خوشبختانه پس از این اتفاق، تماس های مکرر و پیگیری مداوم مدیران سایتها نشان دادن که پرتال صالحین و بالاخص سایت های زیرمجموعه پرتال صالحین از چه میزان اهمیت و پشتوانه ای از سوی مدیران و مخاطبان سایت ها برخوردار است که این موضوع جای شکر دارد زیرا اگر کمی دقت کنیم می بینیم که چرا این اتفاق و حملات بر روی سایت های مشابه اتفاق نمی افتد؟ و دلیل آن هم کاملاً واضح است که امیدواریم شما مخاطب محترم در بخش نظرات به این سوال ما پاسخ دهید.

تیربارچی بازدید : 1021 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (1)
امروز شبکه اجتماعی ایرانی فیس نما توسط گروهی ناشناس هک شد، فیس نما یک شبکه اجتماعی ایرانی با ۲ میلیون کاربر است که خود را نسخه باز فیسبوک معرفی می‌کرد. بعد از هک شدن این سایت دقایقی دیتابیس آن بر روی خروجی فیس نما قرار داده شد.





باخبر شدیم این سایت در حال انتقال سرور خود از کانادا به ایران بود که به دلیل نا امنی سرورهای ایران این سایت به راحتی هک شده است و در هنگام ورود به این سایت با پیغام ۴۰۳ رو به رو می‌شویم، که این پیغام نشانه این است که هکر همچنان در حال حمله به این سایت است.





دریچه فناوری اطلاعات به شدت توصیه اکید دارد که اگر عضو این سایت بوده‌اید هرچه سریعتر نسبت به تغییر رمز عبور ایمیل خود اقدام کنید، چرا که دیتابیس آن در فضای مجازی منتشر شده و به راحتی هر فردی امکان ورود به حساب کاربری شما را دارد.
تیربارچی بازدید : 1916 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (2)

فیلترینگ صفحات مجرمانه با محتوای غیراخلاقی از شب گذشته در شبکه اینستاگرام آغاز شد. این طرح که به نوعی آغاز اجرای طرح فیلترینگ هوشمند محسوب می‌شود، تاکنون برخی از پیج‌های غیر اخلاقى شامل محتویت sexy و pornبا فالورهای بالا را شامل شده و آنها را از دسترس خارج کرده است.

اواخر آبان ماه امسال، رمضانعلی سبحانی‌فر، عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه از بررسی موضوع فیلترینگ در اینستاگرام در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه خبر داده و اعلام کرده بود: موضوع فیلترینگ در اینستاگرام دراین جلسه مطرح شد اما رای نیاورد و با مخالفت رو به رو شد.

وی افزود: مقرر شد ظرف مدت زمانی وزارت ارتباطات با هاست خارجی این شبکه اجتماعی مذاکره کند تا دسترسی آن در اختیار وزارت ارتباطات قرار گیرد.

عضو کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تاکید کرد: اگر این اتفاق نیافتد و این هاست در اختیار وزارت ارتباطات قرار نگیرد، دوباره بحث فیلتر اینستاگرام مطرح خواهد شد.

بر همین اساس وزارت ارتباطات ملزم شده بود تا رسیدن به این تفاهم فیلترینگ هوشمندی را بر روی شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام فعال کند.

تصاویر غیر اخلاقی (سکسی،پورنو و...) از جمله تصاویر و محتویات فیلتر شده در شبکه اجتماعی instagram میباشند.


تیربارچی بازدید : 867 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

فیلترینگی که قرار نیست مانند سیستم‌های قدیمی کورکورانه عمل کرده و بر اساس کلید واژه‌های خاصی (مثل ،sex ،porn ،سکس، دانلود فیلم پورن و....)دسترسی کاربر را به برخی از سایت‌های نامناسب به طور کامل مسدود کند؛ این تعریف اولیه‌ای است درباره آنچه با نام سیستم فیلترینگ هوشمند در ماههای گذشته معرفی شده است.

باز شدن صفحه پیوندها، اتفاقی است که ممکن است روزانه کاربرهای اینترنت با آن برخورد کنند. این صفحه در سال ۸۹ درحالی طراحی شده و جایگزین شیوه قبلی مواجهه با سایت غیرمجاز شد که گفته می‌شد این صفحه آغازی برای روند هوشمند شدن فیلترینگ خواهد بود.

از زمان طراحی صفحه جدید پیوندها تاکنون بیش از سه سال می‌گذرد و از همان زمان آنچه که بیش از ارائه محتوای جایگزین به کاربران، برای کارشناسان حوزه ارتباطات اهمیت داشت، جلوگیری از فیلتر شدن سایت‌هایی بود که به اشتباه مسدود می‌شدند. برخی از صاحب نظران این حوزه در زمان راه‌اندازی صفحه پیوندها، نخستین گام برای حرکت در راستای فیلترینگ هوشمند را به حداقل رساندن فیلترینگ اشتباه عنوان کردند.

تیربارچی بازدید : 942 پنجشنبه 24 مهر 1393 نظرات (0)

 یک هفته به پایان مهلت ۳۰ روزه قوه قضائیه به وزارت ارتباطات مانده است تا فکری برای «مسدودسازی یا پالایش و فیلترینگ هوشمند فضای برخی شبکه‌های اجتماعی» مانند وایبر و واتس‌آپ و تانگو کند.

فیلترینگ سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی موضوع جدیدی نیست؛ اما از وقتی سخنگوی قوه قضائیه نامه‌ای به وزیر ارتباطات نوشت و خواست ظرف یک‌ماه تکلیف برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله وایبر، واتس‌آپ و تانگو را روشن کند، انواع و اقسام نظرهای موافق و مخالف از سوی کاربران، کارشناسان و مسئولان منتشر شد.

نامه‌ای که سخنگوی دستگاه قضا در آن به انجام ندادن "اقدام مؤثر" از سوی وزارت ارتباطات در مهلت سه ماه گذشته اشاره کرده و آورده بود: «در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت‌الله آملی ظرف مدت حداکثر یک‌ ماه نسبت به فرآهم‌ آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدود سازی و کنترل اطلاعاتی مؤثر شبکه‌های یادشده اقدام عاجل صورت پذیرد، در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل آورده و با متخلفین از دستورات قضایی در هر رده‌ای طبق قانون برخورد خواهد نمود.»

متن کامل در ادامه مطلب

تیربارچی بازدید : 843 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

طی هفته‌های گذشته معاون قوه قضاییه ادامه فعالیت نرم‌افزارهای موبایلی را به تامین نظارت بر روی این شبکه‌ها منوط کرد. حال گفته می‌شود سامانه‌هایی برای فیلترینگ هوشمند آماده شده است.

آخرین روزهای شهریورماه بود که معاون اول قوه قضاییه با ارسال نامه‌ای به وزیر ارتباطات خواستار فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه‌های اجتماعی نظیر وآتس اپ، وایبر و تانگو ظرف یک ماه آینده شده و اعلام کرد: در غیر این صورت قوه قضائیه نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.

محسنی اژه‌ای در ادامه نامه خود نیز تصریح کرد:« نظر به انتشار گسترده محتوای مجرمانه و ارتکاب انواع جرائم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی و ... بالاخص انتشار وسیع مطالب موهن علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در هفته های اخیر از طریق برخی شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ، وایبر و تانگو که بعضا توسط دولتهای معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مدیریت فنی و محتوایی می شود و با عنابت به این که علی رغم استمهال سه ماهه جنابعالی و همکاران محترم مبنی بر اعلام آمادگی در خصوص فرآهم آوری امکان مسدود سازی و پالایش هوشمند محتوای مجرمانه در شبکه‌های موصوف و ارائه شبکه های اجتماعی داخلی هم سطح با شبکه های مذکور، مع الاسف تاکنون اقدام موثری به عمل نیامده است.لذا در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله آملی ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فرآهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های یاد شده اقدام عاجل صورت پذیرد، در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل آورده و با متخلفین از دستورات قضایی در هر رده‌ای طبق قانون برخورد خواهد کرد.»

به ادامه مطلب بروید

تیربارچی بازدید : 739 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)


این روزها که یک عده در این فضاهای مجازی شروع کرده‌اند به خاک‌پاشی به صورت خورشید، مدام یاد این جمله حاج اسماعیل دولابی می‌افتم که “امام خمینی پرنده‌ای بود که در هنگام سیر، بال او به کره زمین برخورد کرد و رفت و این انقلاب را به وجود آورد و هیچ ننشست؛ اگر می‌نشست، چه کار می‌کرد.”

آخر تو چه می‌فهمی «خمینی» که بود و چه کرد؟!

تو فقط سرگذشت «شاهرخ ضرغام» را قبل و بعد از انقلاب بخوان و ببین مِسِ وجودش چگونه طلا گشت تا بفهمی «خمینی» چه کیمیایی بود!

 دانلود پوستر با کیفیت اصلی

تعداد صفحات : 7

درباره ما
سلام. به همیار پلاس خوش امدید. دامنه اصلی: www.hamyarplus.ir دامنه کوتاه متصل: www.rzr.ir ایمیل:info@tirbar.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سون هاست
  • میهن وب هاست
  • ایران سرور
  • قالب راست چین
  • آذر آنلاین هاست
  • آذر آنلاین
  • موسسه فرهنگی هنری صریر یزد (سرگرمی و بازی های فکری)
  • شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد
  • نوشت افزار ایرانی اسلامی بهشت
  • فروشگاه آنلاین کتاب آسمان (پاتوق کتاب آسمان)
  • هاست نگار
  • فروشگاه لباس ایرانی اسلامی کساء یزد
  • تا شقایق...
  • تا شقایق...
  • شرکت دانش نگران
  • تا همیشه افتاب
  • ❤مَــטּ تِشنہ ے نگــ ـاه( ح س ے טּ ) م❤
  • دار الشهدا
  • اشک منتظران
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • نگارخانه ایرانی
  • عصر انتظار (بنر،پوستر و...)
  • شجره طیبه صالحین پایگاه حضرت ابوالفضل اهرستان
  • بجه های قلم
  • پــــارادوکـــس1
  • سایت ها و وبلاگ های لینکــ شده (دوستان)
  • پر از خالی...
  • پارادوکس paradox
  • حرم رضوی
  • ◄3چـــآدُرے حــآمـے جـَـلـیـلـے►
  • یــکی مراقــبه
  • ✔✔ سـنــــگـر مـجــٰــازی ✔✔
  • نقــاش فقیــر
  • دلتنگی برای او
  • خاطره
  • سه نقطه...
  • قول ســـدید
  • ●●● بـانـوی خـلـوت نـشیـن حـرم ●●●
  • مظهر زیبایی
  • جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
  • ★☆**★قبـــــیلـــه عــشـــقــــ★**☆★
  • بیاین انسان باشیم
  • منتظران مهدی
  • بسیجــی نتـرس
  • روح ســرد
  • ❤♡ وعـــ ـــده گــ ـــاه ♡❤
  • .•°°•.♥ صدراییان منتظر .•°°•.♥
  • صلی الله علیک یا اباعبدالله
  • منتظران ظهور
  • نازنین امـــام
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • مدیریت مالی دانشگاه حائری میبد
  • ولایـــت فقیه
  • بصــیرت علوی
  • خطابه غدیر(سند حقانیت شیعه)
  • بچه های حـرم (هيئت جنةالحسين)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا از وب سایت راضی هستید؟
    ارتباط با تیــربــار مجــازی

    به همیار پلاس خوش آمدید!

    پست های الکترونیکی تارنما:

    info@hamyarplus.ir

    hamyarplus@gmail.ir

    آدرس اصلی ما:

    hamyarplus.ir

    دامنه کوتاه متصل:

    ww.rzr.ir

    ارتباط در تلگرام، سروش و ایتا:


    @hamyarplus


    https://eitaa.com/hamyarplus


    http://sapp.ir/hamyarplus


    ارسال پیام و نظرات و گزارشات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1137
  • کل نظرات : 744
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,469
  • بازدید ماه : 5,576
  • بازدید سال : 51,653
  • بازدید کلی : 5,324,947
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    حرف دل شهدا..