loading...
همیار پلاس
تبلیغات
تیربارچی بازدید : 843 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (0)

طی هفته‌های گذشته معاون قوه قضاییه ادامه فعالیت نرم‌افزارهای موبایلی را به تامین نظارت بر روی این شبکه‌ها منوط کرد. حال گفته می‌شود سامانه‌هایی برای فیلترینگ هوشمند آماده شده است.

آخرین روزهای شهریورماه بود که معاون اول قوه قضاییه با ارسال نامه‌ای به وزیر ارتباطات خواستار فراهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه‌های اجتماعی نظیر وآتس اپ، وایبر و تانگو ظرف یک ماه آینده شده و اعلام کرد: در غیر این صورت قوه قضائیه نسبت به این امر اقدام خواهد کرد.

محسنی اژه‌ای در ادامه نامه خود نیز تصریح کرد:« نظر به انتشار گسترده محتوای مجرمانه و ارتکاب انواع جرائم علیه عفت و اخلاق اسلامی و امنیت عمومی و ... بالاخص انتشار وسیع مطالب موهن علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در هفته های اخیر از طریق برخی شبکه های اجتماعی نظیر واتس اپ، وایبر و تانگو که بعضا توسط دولتهای معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مدیریت فنی و محتوایی می شود و با عنابت به این که علی رغم استمهال سه ماهه جنابعالی و همکاران محترم مبنی بر اعلام آمادگی در خصوص فرآهم آوری امکان مسدود سازی و پالایش هوشمند محتوای مجرمانه در شبکه‌های موصوف و ارائه شبکه های اجتماعی داخلی هم سطح با شبکه های مذکور، مع الاسف تاکنون اقدام موثری به عمل نیامده است.لذا در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله آملی ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فرآهم آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه های یاد شده اقدام عاجل صورت پذیرد، در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل آورده و با متخلفین از دستورات قضایی در هر رده‌ای طبق قانون برخورد خواهد کرد.»

به ادامه مطلب بروید

تیربارچی بازدید : 891 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

وارد خانه شد. چند ساعتی منتظرش بودم. می‌خواستم درباره تغییر رفتار پسرمان با او حرف بزنم، اما تصمیم داشتم اول بگذارم کمی استراحت کند و بعد حرفم را بگویم. با آمدنش حال و هوای خانه تغییر کرد. یک سلام بلند و یک روی مهربان.

همیشه همین‌طور به خانه می‌آید. من هم به استقبالش رفتم. از بوی غذا گفت که هوش از سرش برده و من هم با خنده گفتم باید دو ساعتی صبر کند. چند کلامی بیشتر حرف نزده بودیم که صدای زنگ وایبرش آمد و او با عجله موبایلش را از جیب بیرون آورد و همان‌طور که با من حرف می‌زد، به خواندن پیام مشغول شد، اما نمی‌دانم چه چیزی در پیام نوشته شده بود که به وسط جمله نرسیده، آخرش را نقطه‌چین گذاشت و روی نزدیک‌ترین مبل نشست و شروع به خواندن کرد.

چند وقتی است کل معاشرت ما همین چند لحظه ورود او به خانه است تا قبل از این‌که به وایبر وصل شود، قبل از این‌که برود سراغ پیام‌هایش در شبکه‌ های اجتماعی دیگر.

حس می‌کنم شوهرم با همه مردم شهر به خانه می‌آید. دیگر خلوتی برایمان نمانده. اگر بخواهد حرفی هم بزند با آب و تاب، لطیفه جدیدی از پیام‌های وایبر برایم می‌خواند و من هم لبخند تلخی می‌زنم به یاد روزهایی که از اتفاق‌های اداره‌اش می‌گفت و تمام قندهای دنیا در دلم آب می‌شد.


اما امشب باید بر این رقیب پیروز شوم....

متن کامل این نوشته درباره شبکه های اجتماعی و زندگیمونا در ادامه مطلب از دست ندهید!


تیربارچی بازدید : 857 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)
سامسونگ در جریان کنفرانس I/O گوگل از اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود با نام Gear رونمایی کرد.

در ادامه می توانید ویژگی ها و تصاویر این محصول را مشاهده کنید :

 

1- نمايشگر : 1.63 اينچ از نوع آمولد با حداکثر کیفیت و رزولوشن 320 در 320 با چگالی 278 پیکسل بر اینچ

2- سخت افزار : پردازشگر چهار هسته ای اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز

3- حافظه ها : 512 مگابايت رم - 4 گيگابايت حافظه داخلي

4- ساير قابليت ها : حسگر تشخیص ضربان قلب / ضد آب و گرد و غبار / حسگر ژیروسکوپ / شتاب سنج

5- قیمت و تاریخ فروش : 199 دلار - هشتم جولای

تیربارچی بازدید : 889 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

کارخانه اپل اعلام کرد که جدیدترین محصولات این کارخانه تحت عنوان ساعت آی‌واچ تا ماه اکتبر(اوایل آبان سال جاری) به بازار ارائه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از مهر، اپل را تا پیش از با فناوری هایی مانند "تلفن همراه"، "تبلت"، "رایانه" و غیره می شناختیم اما از این به بعد باید ساخت ساعتی با نام"آی.واچ" را نیز به محصولات این کارخانه اضافه کرد.

فناوری جدید کارخانه اپل با عناوینی مانند "ساعت هوشمند" یا "آیفون کوچک" تا ماه اکتبر (اوایل آبان) توسط کمپانی تایوانی Quanta وارد بازار خواهد شد.

آی واچ ساعتی مستطیلی شکل است با نمایشگر ۲.۵ اینچی و کمی بزرگتر از یک ساعت معمولی طراحی شده که دور مچ دست قرار می گیرد.

توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

تیربارچی بازدید : 724 دوشنبه 02 تیر 1393 نظرات (0)

این مقاله قصد دارد شما را با اولین ویروس تلفن های همراه که حدود ده سال از انتشار آن میگذرد آشنا سازد.

به گزارش ایتنا از گروه خبری کسپرسکی، درست ده سال پیش اولین ویروس نوشته شده برای تلفن های هوشمند آن زمان (گوشی‌هایی نظیر نوکیا N-Gage) شناسایی شد. اسم این ویروس کبیر "Cabir" بود که دنیای جدیدی را پیش روی کارشناسان و تحلیلگران بدافزارها، ویروس نویسان و حتی کاربران ساده باز کرد.

در ادامه اطلاعات جالبی را در مورد این ویروس ده ساله می‌خوانیم:

۱- دلایل نامگذاری این ویروس بنام کبیر نسبت دادن آن به ماهی Caribe بود به دلیل قدرت نفوذی که داشت و همچنین اینکه درست زمانی که آزمایشگاه کسپرسکی مشغول تحلیل و بررسی این ویروس بود عضوی جدید بنام Elena Kabirova به این تیم پیوست.

۲- کبیر بین محبوب‌ترین گوشی‌های تلفن همراه سال ۲۰۰۴ یعنی گوشی‌های نوکیای تحت سیستم عامل سیمبین منشر می‌شد.

۳- تنها کانال انتشار این ویروس بلوتوث بود، لذا دریافت و یا ارسال ناخواسته این ویروس در هر مکانی نظیر رستوران‌ها، کنسرت‌ها، ورزشگاه‌ها و... امکان‌پذیر بود، و بزرگ‌ترین آمار انتشار این ویروس در مسابقات ورزشی هلسينكي پایتخت فنلاند بود.

به ادامه مطلب بروید

تیربارچی بازدید : 886 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
ماه گذشته شركت گوگل به كاربرانی كه یك برنامه تقلبی آنتی‌ویروس را از فروشگاه گوگل پلی خریده بودند، اعلام كرد كه می‌توانند پول خود را پس بگیرند اما به نظر می‌رسد این كلاهبرداری ادامه دارد.

اخیرا محققان امنیتی برنامه‌های مشابهی را در هر دو فروشگاه گوگل پلی و ویندوزفون شناسایی كردند.

به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، محققان آزمایشگاه كسپراسكی یك برنامه تقلبی را با نام Kaspersky Mobile در فروشگاه ویندوزفون پیدا كردند و این موضوعی غیرعادی است زیرا اولا مجرمان سایبری بیشتر فروشگاه گوگل پلی را مورد هدف قرار می‌دهند و ثانیا شركت كسپراسكی محصول آنتی ویروسی برای ویندوز فون ندارد.

Roman Unuchek، مدیر واحد بدافزار آزمایشگاه كسپراسكی اظهار داشت: این برنامه تقلبی از لوگوی كسپراسكی و سایر المان‌های برندها استفاده می‌كند و همچنین هنگام اجرا شدن، از اسكن شدن فایل ها جلوگیری می كند.

به ادامه مطلب بروید


تیربارچی بازدید : 1186 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

شبکه «اینستاگرام» یکی از معروف‌ترین شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است. اینستاگرام به دلیل دسترسی راحت‌تر (به دلیل نصب روی گوشی تلفن همراه)، گسترش فراوانی یافته و در ایران نیز هواداران بسیاری دارد. کاربران به وسیله دوربین تلفن همراه، می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز، حتی با اینترنت‌های کم سرعت تلفن همراه، در زمان کوتاهی تصاویر و فیلم‌هایی از لحظات زندگی خود را با سایر کاربران بر روی اینترنت به اشتراک بگذارند. 

دسترسی راحت به اینستاگرام، برای افرادی که بخاطر مشغله کاری فرصت زیادی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مخصوص رایانه (مثل فیس بوک، گوگل پلاس و…) ندارند (مانند بازیگران، فوتبالیستها، سیاستمداران و…)، این قابلیت را فراهم کرده که در مدت زمانی اندک، تصاویر فعالیت‌های روزمره‌شان را با دیگران به اشتراک گذاشته و با آنها مستقیما در ارتباط باشند. این قابلیت باعث شده، بر خلاف شبکه‌های دیگر که معمولاً به اسم اشخاص معروف صفحاتی ایجاد شده(و توسط دیگران اداره می‌شود)، «خود» صاحب صفحه‌ی شخصی‌شان باشند و آنرا به روز کنند؛ در صفحات شخصی این افراد، می‌توان تصاویری از نوع پوشش و لباس، غذا خوردن، تفریحات و هر آنچه که در طراحی «سبک زندگی» موثر است، به همراه جملاتی از آنها که به جذاب‌تر شدن آن کمک می‌کند، مشاهده کرد. به گفته یکی از کاربران اینستاگرام، این شبکه به کاربران کمک می‌کند تا لحظه به لحظه با افرادی که در گروه دوستان آنها هستند زندگی کنند.

ناگفته پیداست که برخی از بازیگران، فوتبالیستها، خوانندگان و… چه سبکی از زندگی را انتخاب کرده و غیر مستقیم آنرا تبلیغ می‌کنند. 

به ادامه مطلب بروید

تیربارچی بازدید : 809 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
سه غول بزرگ تکنولوژی یعنی گوگل، اپل و سامسونگ توافق کردند که "کلید نابودی" ضد سرقت را برای گوشی های آینده خود تعبیه کنند.

این روزها با افزایش استفاده از تلفن همراه هوشمند، دزدی از کاربران این گجت ها نیز افزایش یافته است. این گجت ها کوچک هستند و به راحتی پیدا می شوند و البته از ارزش بالایی نیز برخوردار هستند.

اما اگر کاربر بتواند از راه دور، گوشی خود را نابود کند و از کار بیندازد، دیگر دزدی گوشی فایده ای نخواهد داشت!

به گفته یکی از مسئولین دانشگاه Creighton، این تکنولوژی می تواند به طور سالیانه از هدر رفتن 2.6 میلیارد دلار سرمایه جلوگیری کند.

شرکت های سازنده، قبلا موارد امنیتی مختلفی مانند Find My iPhone را برای iOS 7 و ویژگی های مشابهی برای اندروید نیز ارائه کرده اند، اما شرکت هایی که از این دزدی ها سود می برند (مانند شرکت های بیمه) پای خود را از این ماجرا عقب کشیده و مانع تراشی می کنند.

برنامه ساخت این "کلید نابودی" از 2015 آغاز خواهد شد و به کاربر اجازه می دهد که از راه دور گوشی دزدیده شده خود را قفل کرده و داده های آن را پاک کند. با استفاده از این برنامه می توان تمام عکس ها، اطلاعات، ایمیل ها، پسوردها را از راه دور پاک کرد و استفاده از گوشی، تنها با داشتن رمز عبور و پین کد، مقدور شود.

لیست تمام شرکت هایی که در پروژه ساخت این برنامه دخیل خواهند بود:

Apple, Asurion, AT&T, Google, HTC America, Huawei Device USA, Motorola Mobility LLC, Microsoft, Nokia, Samsung, Sprint, T-Mobile USA, Verizon Wireless

اتفاق خیلی خوبی در حال رخ دادن است. اما نباید فراموش کرد که بیشتر گوشی های دزدیده شده، قطعه قطعه می شوند و برای تعمیر گوشی های معیوب مورد استفاده قرار می گیرند و این نرم افزار تنها می تواند از لو رفتن عکس ها و پسوردهایمان محافظت نماید. مشخصا، تولید این نرم افزار، تاثیر چشم گیری بر تعداد دزدی ها نخواهد داشت.

گزارش از پیمان مولاویردی

باشگاه خبرنگاران جوان

تیربارچی بازدید : 969 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در مسافرت هایی که رفته اید برخی از وسایل مورد نظر خود را فراموش کرده باشید که به همراه خود ببرید. نرم افزار چمدان برای مدیریت و برنامه ریزی وسایل مسافرت تهیه شده است و می تواند راهنمای مناسبی برای سفر باشد. این نرم افزار Checklist می تواند گزینه ای مناسب برای سفرهای نوروزی باشد تا دیگر چیزی را فراموش نکنید. شما می توانید در این نرم افزار اطلاعاتی مانند: وسایل مورد نیاز، راهنمای مسافرت، هزینه ها و ... را ثبت کنید تا در هنگام مسافرت برنامه به شما اطلاع رسانی کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا، وجود تقویم شمسی، امکان یاد آوری آیتم با هشدار دلخواه و ... اشاره کرد.


قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 710 کیلوبایت
تیربارچی بازدید : 1084 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

مرورگرهای رایج در کشور ما معمولاً Internet Explorer ، Mozilla Firefox،Google Chromeو Opera می‌باشند که به صورت رایگان از طریق اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از آنجایی که این مرورگرها معمولاً متناسب با نیازمندی‌های امنیتی و فرهنگی مورد انتظار در شبکه‌ی ملی اطلاعات ایران نمی‌باشند، مرکز متما اقدام به ایجاد مرورگر ایرانی ساینا با در نظر گرفتن نكات امنيتي و قابليت‌هاي متناسب با نيازهاي فرهنگي جامعه ما نموده است.

 از جمله قابلیت های این مرورگر مواردی نظیر انطباق با فرهنگ و بوم پارسي، سرعت بالا در مرور صفحات، قابليت اجرا در چارچوب‌های گوناگون، سطح امنيتي بالا و متناسب با شرايط داخلی و ... است. به طور کلی این مرورگر علاوه بر قابلیت های مرورگر خوب و مفید  فایرفاکس دارای قابلیت هایی به شرح زیر نیز است:
  • کنترل والدین
  • امکان داخلی کردن CA های ملی
  • غلط یاب املایی فارسی
  • تنظیم رنگ و فونت فارسی
  • دو زبانه در یک صفحه
  • امکان ایجاد زبانه های افقی و عمودی
  • تغییر زبان از طریق منوها
  • خبر رسان
  • واسط آیکون دار
 

 هم اکنون شما مي توانيد نسخه اولیه مرورگر فارسی ساینا را جهت نصب بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و اندروید از لينک هاي زير دريافت کنيد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
سلام. به همیار پلاس خوش امدید. دامنه اصلی: www.hamyarplus.ir دامنه کوتاه متصل: www.rzr.ir ایمیل:info@tirbar.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سون هاست
  • میهن وب هاست
  • ایران سرور
  • قالب راست چین
  • آذر آنلاین هاست
  • آذر آنلاین
  • موسسه فرهنگی هنری صریر یزد (سرگرمی و بازی های فکری)
  • شبکه اعزام سخنران و استاد عمار یزد
  • نوشت افزار ایرانی اسلامی بهشت
  • فروشگاه آنلاین کتاب آسمان (پاتوق کتاب آسمان)
  • هاست نگار
  • فروشگاه لباس ایرانی اسلامی کساء یزد
  • تا شقایق...
  • تا شقایق...
  • شرکت دانش نگران
  • تا همیشه افتاب
  • ❤مَــטּ تِشنہ ے نگــ ـاه( ح س ے טּ ) م❤
  • دار الشهدا
  • اشک منتظران
  • خبرگزاری دفاع مقدس
  • نگارخانه ایرانی
  • عصر انتظار (بنر،پوستر و...)
  • شجره طیبه صالحین پایگاه حضرت ابوالفضل اهرستان
  • بجه های قلم
  • پــــارادوکـــس1
  • سایت ها و وبلاگ های لینکــ شده (دوستان)
  • پر از خالی...
  • پارادوکس paradox
  • حرم رضوی
  • ◄3چـــآدُرے حــآمـے جـَـلـیـلـے►
  • یــکی مراقــبه
  • ✔✔ سـنــــگـر مـجــٰــازی ✔✔
  • نقــاش فقیــر
  • دلتنگی برای او
  • خاطره
  • سه نقطه...
  • قول ســـدید
  • ●●● بـانـوی خـلـوت نـشیـن حـرم ●●●
  • مظهر زیبایی
  • جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی
  • ★☆**★قبـــــیلـــه عــشـــقــــ★**☆★
  • بیاین انسان باشیم
  • منتظران مهدی
  • بسیجــی نتـرس
  • روح ســرد
  • ❤♡ وعـــ ـــده گــ ـــاه ♡❤
  • .•°°•.♥ صدراییان منتظر .•°°•.♥
  • صلی الله علیک یا اباعبدالله
  • منتظران ظهور
  • نازنین امـــام
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • مدیریت مالی دانشگاه حائری میبد
  • ولایـــت فقیه
  • بصــیرت علوی
  • خطابه غدیر(سند حقانیت شیعه)
  • بچه های حـرم (هيئت جنةالحسين)
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    آیا از وب سایت راضی هستید؟
    ارتباط با تیــربــار مجــازی

    به همیار پلاس خوش آمدید!

    پست های الکترونیکی تارنما:

    info@hamyarplus.ir

    hamyarplus@gmail.ir

    آدرس اصلی ما:

    hamyarplus.ir

    دامنه کوتاه متصل:

    ww.rzr.ir

    ارتباط در تلگرام، سروش و ایتا:


    @hamyarplus


    https://eitaa.com/hamyarplus


    http://sapp.ir/hamyarplus


    ارسال پیام و نظرات و گزارشات



    آمار سایت
  • کل مطالب : 1137
  • کل نظرات : 744
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 264
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,448
  • بازدید ماه : 5,555
  • بازدید سال : 51,632
  • بازدید کلی : 5,324,926
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات
    حرف دل شهدا..